مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قرعه کشی سیم کارت های رایتل و ویژه اسفند

فروش سیم کارت

سیمکارت های رایتل در اسفند ماه ۱۴۰۰  قرعه کشی ویژه در نظر دارد . متقاضیان خرید سیم کارت رایتل همچمنین کاربران این سیمکارت ها می توانند با انجام هر تراکنش در قرعه کشی ویژه شرکت کنند . این اپراتور سومین اپراتور برتر در ایران است که در دو سال اخیر موفق رشد چشمگیری داشته است . سیم‌کارت های این اپراتور متقاضیان زیادی  در سال های اخیر داشت است .

قرعه کشی ویژه اسفند ماه

این اپراتور امسال هدیه ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . مشترکین رایتل می توانند با انجام هر تراکنش مانند پرداخت قبض و یا افزایش اعتبار در پایان هر ماه برنده خوش شانس رایتل باشند . هر ۱۰ هزار تومان تراکنشی که در شبکه رایتل انجام می دهید شامل ۱ امتیاز می باشد و هر  یک امتیاز نیز یک شانس می باشد . با کسب امتیاز در شبکه رایتل شانس برنده شدن گوشی آیفون ۱۲ را بالا ببرید . برای شرکت در قرعه کشی ویژه اسفند ماه ۱۴۰۰ رایتل  فقط تا قبل از پایان هر ماه ، عدد ۱ را به شماره رایگان ۲۰۴۰۴۰ پیامک کنید .

شرایط ویژه اسفند ماه

قرعه کشی ویژه اسفند ماه ۴ ام هر ماه انجام می شود . مشترکینی که در این قرعه کشی ویژه شرکت کرده اند میتوانند به صورت زنده از طریق اینستاگرام مراسم را مشاهده کنند . آیدی اینستاگرام رایتل است و شرکت کنندگان قرعه کشی رایتل می توانند از طریق اینستاگرام مشاهده کنند.
مشترکینی که در قرعه کشی ویژه اسفند ماه رایتل شرکت کرده اند برای استعلام و مشاهده امتیاز های خود از طریق اپلیکیشن رایتل من و سامانه رایتل من باید اقدام کنند .

مشترکین “رایتل” با کسب امتیاز تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی آیفون ۱۲ افزایش خواهند داد . هر یک امتیاز یک شانس در قرعه کشی می باشد با خرید حجم اینترنت ، پرداخت قبض ، یا افزایش اعتبار می توانید امتیاز کسب کنید . همان طور که اعلام کردم برای شرکت در قرعه کشی فقط کافی است عدد ۱ را به سر شماره ۲۰۴۰۴۰ ارسال کنید .

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت