مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های مفقود شده و بلا استفاده را سلب امتیاز کنید

فروش سیم کارت

خریدسیم کارت های متعدد و مفقود شدن سیمکارت ها برای برخی از کابران مشکلاتی را به وجود آورده است. سیم کارت های مفقود شده نیاز به سلب امتیاز از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دارد. مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر راه‌اندازی سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت را اعلام کرد. مشترکان اپراتور‌های تلفن همراه از این پس می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن‌های مربوط به مدیریت حساب اپراتورهای تلفن همراه بدون مراجعه حضوری اقدام به سلب امتیاز سیم کارت خود نمایند.

اجرای این طرح با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ساماندهی سیم‌کارت‌های تحت مالکیت مشترکین با هدف توسعه بخشیدن به دولت الکترونیک و کاهش مراجعه‌ی مشترکان به دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های اپراتور‌های تلفن ‌همراه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا بوده است تا دیگر نیاز نباشد تا مشترکان تلفن همراه برای سلب امتیاز سیم کارت خود چندین بار به مراکز مربوطه مراجعه نمایند.

مجید حقی در رابطه با روش استفاده از سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت بیان کرد پس از راه‌اندازی این سامانه با نصب آخرین نسخه و یا بروزرسانی آخرین نسخه اپلیکیشن اپراتور تلفن همراه مربوطه ( همراه من، ایرانسل من و رایتل من) به بخش مدیریت سیم کارت‌ها رفته و نسبت به سلب مالکیت سیم‌کارت‌هایی که در آن اپراتور به نامشان ثبت شده، اقدام کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت اپراتور مورد نظرشان از سیم‌کارت‌های تحت مالکیت خود مطلع شده و با انتخاب یکی از گزینه‌های «عدم نیاز به سیم‌کارت» یا «عدم اطلاع از صدور سیم‌کارت» پس از طی فرآیند تعیین شده، برای سلب مالکیت سیم‌کارت اقدام کنند. پس از طی شدن فرآیند سلب امتیاز، اشتراک سیم‌کارت به صورت قطعی از مالکیت مشترک خارج می‌شود.

۱۴۰۰/۶/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت