مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت دانشجویی همراه اول

 فروش سیمکارت

حجم عمده ای از مشترکان سیم کارت همراه اول، مخصوصا سیمکارت اعتباری آن را دانشجویان تشکیل می دهند. یکی از خدمات مناسب این اپراتور محبوب که برای افراد با شرایط متفاوت در نظر گرفته است، طرح فروش سیم کارت دانشجویی است. خرید سیم کارت ها مختص دانشجویان می باشد میتوان گفت که این سیم کارت تنها برای دانشجویان قابل استفاده است و دانشجویان می توانند با ارائه مدارک لازم اقدام به خرید سیمکارت در محل نمایند. مدارکی که دانشجویان برای خرید سیم‌کارت انشجویی باید به همراه داشته باشند شامل کارت دانشجویی و کارت ملی است .
سیم کارت دانشجویی همراه اول در مراکز دانشگاهی هر استان در دسترس است . دانشجویان متقاضی دریافت این نوع سیم کارت می توانند با همراه داشتن مدارکی که ذکر شد به مراکز دانشگاهی مراجعه کرده و سیم کارت دانشجویی را بعد از فعال سازی دریافت نمایند. سیم کارت دانشجویی همراه اول برای کاهش هزینه های مکالمه و پیامک و خدمات دیگر همراه اول ویژه دانشجویان منظور گردیده است دانشجویان عزیز با دریافت سیم کارت دانشجویی همراه اول می توانند در هزینه های تلفن همراه خود صرفه جویی نمایند.

پایین ترین نرخ مکالمات داخل شبکه برای سیم کارت اعتباری با سیم کارت دانشجویی .599ریال است . تعرفه مکالمات سیم کارت دانشجویی یکسان است یعنی در ساعات اوج مصرف ، ساعات عادی ، مکالمات داخل شبکه ، استانی ، بین استانی یکسان می باشد. سیم کارت دانشجویی همراه اول سیم کارت اعتباری است و برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که در رده سنی 18 تا 26 سال هستند به این معنی که دانشجویان بالاتر از 26 سال قادر به دریافت این سیم کارت نیستند .تعرفه مکالمه سیم کارت دانشجو یکسان بوده یعنی برای کلیه مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، یکسان می باشد.

۱۳۹۷/۳/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت