مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیمکارت های جدید دائمی در سامانه گلچین همراه اول

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های طرح گلچین همراه اول، از عید فطر سال گذشته شروع شده است. این اپراتور به مناسبت عید سعید فطر، رنج جدیدی از سیم کارت های دائمی خود با شماره های مناسب را از طریق سامانه گلچین، به مشترکان سیمکارت های  خود عرضه کرده است. علاقمندان می توانند جهت خرید سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول ، با مراجعه به پرتال این اپراتور به نشانی  www.mci.ir، وارد سامانه گلچین شده و با جستجو در میان سیم‌کارت عرضه شده، شماره خود را انتخاب کنند. پس از دریافت پیامک دعوت، فرد می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر، سیم کارت خود را تحویل بگیرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت عید سعید فطر، از ساعت 15 روز دوشنبه 6 مرداد ماه، اپراتور اول تلفن همراه کشور، رنج جدیدی از سیم کارت های دائمی خود با شماره های مناسب را از طریق سامانه گلچین عرضه کرده است . شماره های جدید که از رنج 912933 سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با شماره های قدیمی تر که در سامانه گلچین اپراتور اول موجود است، با قیمت مصوب، به هموطنان عرضه می شود.

براي ورود به سامانه گلچین میتوانید از 2 طریق اقدام کنید: 1 .به کادر فروشگاه آنلاین در پرتال همراه اول مراجعه کرده و گزینه "سیم کارت گلچین" را انتخاب نمایید. 2 .عبارت /ir.mci.sim://http را در قسمت آدرس مرورگر تایپ نموده و مستقیما به سامانه گلچین مراجعه نمایید.

براي بررسی ثبت نام انجام شده ، به سایت همراه اول، فروش سیم کارت گلچین، دکمه "پیگیري سیم کارت" مراجعه و با وارد نمودن شماره کدملی و کدپستی و شماره سریال ثبت نام نسبت به پیگیري اقدام و درصورت: o موفقیت آمیز بودن عملیات ثبت نام: پس از دریافت پیامک دعوت از سوي همراه اول به شماره اعلامیتان، جهت تحویل سیم کارت خود به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی استان مربوطه مراجعه نمایید. شایان توجه است به همراه داشتن اصل و تصویرکارت ملی، کد فعالسازي، شماره سریال ثبت نام و کد پیگیري پرداخت آنلاین در زمان مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی جهت دریافت سیم کارت الزامیست. o عدم موفقیت در انجام ثبت نام: هزینه ثبت نام، طی مراحل قانونی به حساب متقاضی استرداد میگردد.
 

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت