مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

همراه یار همراه اول چیست ؟

فروش سیم کارت های همراه اول به صورت غیر حضوری

خرید سیم کارت به صورت حضوری به دلیل  شیوع و گسترش ویروس کرونا کاهش یافته و خرید سیمکارت و دریافت خدمات غیرحضوری افزایش یافته است. اپراتور بزرگ همراه اول برای رفاه حال و  افزایش رضایت‌مندی مشترکان سیم کارت های خود، همچنین برای خرید فروی سیم کارت سرویس همراه‌یار را راه‌اندازی کرده است تا مشترکان سیمکارت های این اپراتور خدمات درخواستی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت کنند.

هدف از ارائه این سرویس برای کاربران ایجاد یک تجربه متفاوت در زمان کوتاه بوده است. همچنین مشترکان می توانند برای قیمت گذاری سیم کارت خود با تماس با متخصصان ما در کمترین زمان ممکن از قیمت سیم کارت خود آگاهی یابند

همراه اول استفاده از این سرویس را به علت کمتر شدن و کاهش تردد در سطح شهر و حفظ سلامتی افراد جامعه اجرا کرده است. ارائه خدمات نیز با سرعت بیشتری انجام شود و در زمان و هزینه رفت و آمد نیز صرفه‌جویی ‌شود که باعث افزایش رضایت‌مندی مشترکان شود.

سایر خدمات کاربردی مو مورد نیازی را که همراه اول تلاش کرده است تحت پوشش این سرویس قرار گیرد را در ادامه این مبحث آورده ایم:

  • تعویض سیم کارت
  • ترابرد به همراه اول
  • فعالسازی سیم کارت
  • قطع مفقودی سیم کارت
  • دریافت کد محرمانه سیم کارت (pin ، puk)
  • انتقال مالکیت (تغییرنام) شماره تلفن همراه
  • نصب و آموزش نرم‌افزار و اپلیکیشن مانند همراه من و ...

متقاضیان می توانند برای دریافت خدمات در محل با شماره 9990 تماس حاصل نمایید و گزینه خدمات در محل را انتخاب کنید پس از آن نوع خدمات و محل مورد درخواست را اعلام نمایید تا در کمتر از 3 ساعت با مراجعه همراه یار از خدمات مورد نظر بهره‌مند گردند.

گفتنی است که هزینه ایاب و ذهاب این سرویس مبلغ 200,000  ریال می‌باشد که طبق مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تنظیم شده است. این هزینه بر روی قبض مشتریان دائمی لحاظ می‌گردد و برای مشتریان اعتباری از شارژ حسابشان کسر می‌گردد.

سرویس همراه‌یار در مراکز استان‌های فیروزه‌ای رنگ پیاده‌سازی و در حال ارائه می‌باشد و به زودی در مراکز استان‌های نارنجی‌ رنگ نیز پیاده‌سازی خواهد شد. تلاش بر این است تا در آینده نزدیک مراکز تمامی استان‌های کشور تحت پوشش خدمت مذکور قرار گیرند.  

۱۳۹۹/۸/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت