مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی تنها از فضا‌های مورد تائید آموزش ‌وپرورش

سیم‌کارت

دفاتر مجاز فروش سیم کارت مسدول پخش سیم کارت های دانش آموزی به والدین شدند. حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه سیمکارت‌های دانش‌آموزی تنها به فضا‌های مورد تائید آموزش ‌وپرورش دسترسی خواهند داشت، گفت: این سیم‌کارت خاص استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خواهد بود.

قاعدتاً این سیم‌کارت‌ها آن دسته از مخاطراتی که شامل استفاده کنترل نشده از فضای مجازی است را نخواهند داشت. قرار است ما در خصوص این سیم‌کارت‌ها به‌صورت White list عمل کنیم که دانش آموزان بتوانند به فضا‌هایی که مورد تائید است دسترسی داشته باشند.

او ادامه داد: تلاش ما این است که دانش‌آموزان به محتوا‌های نامناسب دسترسی پیدا نکنند، همچنین سیاست‌هایی که وزارت آموزش ‌و پرورش در نظر دارد، روی این سیم‌کارت‌ها اعمال خواهد شد.

حبیبی با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای دریافت سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی وجود ندارد، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند بانام و مشخصات خودشان سیم‌کارت را خریداری کنند. ظاهراً آن‌طور که اعلام شده، وزارت ارتباطات محدودیت زیر ۱۸ سال برای دریافت سیم‌کارت را برداشته تا همه دانش آموزان از آن استفاده کنند.

۱۳۹۹/۶/۱۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت