مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

کلیدی ترین نکات در خرید و فروش سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول

یکی از مهمترین مسائلی که در زمان خرید سیم کارت باید به آن توجه داشته باشیم این است که هدف ما از تهیه سیم کارت چیست؟ در پروسه خرید و فروش سیم کارت همراه اول سه نکته اساسی وجود دارد که در این بخش از سیم کارت جم این نکات را معرفی کرده و راجب هر کدام توضیحات مختصر و مفید خواهیم داد .

 

 

محل انجام معامله :

همانطور که می دانید برای انجام معاملات در هر حیطه ای مکان مناسبی انتخاب می شود به عنوان مثال برای انجام معاملات بانکی طرفین معامله به بانک میروند. در حوزه ی خرید و فروش سیم کارت نیز به همین منوال است و متقاضیان باید برای انجام معامله به مراکز رسمی و معتبر خرید و فروش سیم کارت بروند. زمانی که معاملات سیم کارت در نمایندگی ها یا دفاتر پیشخوان معتبر صورت گیرد هم برای خریدار و هم برای فروشنده اطمینان خاطر ایجاد میشود لذا تمامی مراحل با رعایت قوانین جاری کشور انجام میشود یا به عبارت دیگر  محل معامله معتبر میتواند یک پل ارتباطی قوی و مطمئن بین خریدار و فروشنده باشد.

استعلام مکانی سیم کارت :

زمانی که بررسی ها برای مشخص شدن این که سیم کارت متعلق به کدام استان انجام شود را استعلام مکانی سیم کارت گویند. استعلام مکانی سیم کارت در تعیین نهایی قیمت سیم کارت تاثیر بسیار بالایی دارد به همین علت این مورد جزو نکات کلیدی در خرید و فروش سیم کارت است . برای استعلام مکانی سیم کارت راه های مختلفی وجود دارد که کی از این راه ها تشخیص از طریق چهار رقم اول شماره (پیش شماره) خطوط است . برای مثال : 0914 متعلق به استان آذربایجان و اردبیل است ، 0915 متعلق به شهر خراسان و سیستان و بلوچستان می باشد ، و پیش شماره های دیگر نیز متعلق به استان های دیگر میشود که میتوانید در گوگل پیش شماره سیم کارت را  سرچ کرده و اطلاعات کافی راجع به مکان سیم کارت کسب کنید . اما استعلام مکانی سیم کارت همراه اول 0912 با دیگر سیم کارت ها متفاوت است . استعلام خط همراه اول 0912  فقط توسط کارشناسان صورت میگیرد و افراد عادی نمیتوانند با مشاهده شماره سیم کارت متوجه شهری که سیم کارت متعلق به آن است شوند .

 

 

کارشناسی و قیمت گذاری سیم کارت :

با توجه به افزایش قیمت سیم کارت های همراه اول، امروزه سیم کارت ها همانند طلا ، دلار ، ماشین ، خانه و ... روزانه قیمت های متغیری پیدا میکنند. به همین علت تعیین قیمت در خرید و فروش سیم کارت میتواند باعث جلوگیری از ضرر های مالی شود .این کار باید توسط کارشناسان در این حیطه انجام شود. شما می توانید برای  قیمت گذاری  تخصصی و به روز سیم کارت به سایت کارت جم مراجعه کنید .

کارشناسان ما در این مجموعه با توجه به سیم کارت های مشابه سیم کارت شما در بازار و همچنین با توجه به رند بودن خطوط و صفر یا کار کرده بودن سیم کارت و ترفند های دیگر  قیمت دقیق شماره سیم کارت را به شما دوستان اعلام خواهند کرد .

خرید چه سیم کارتی برای سرمایه گذاری سودآور تر است ؟

با توجه به بررسی های انجام شده و همانطور که از بازار خرید و فروش سیم کارت مشخص است گران ترین سیم کارت ها با پیش شماره 0912 است که متعلق به اپراتور همراه اول می باشد . امروزه در بازار خرید و فروش سیم کارت اکثر افراد به علت سود زیادی که در معاملات این نوع خطوط وجود دارد برای سرمایه گذاری یا خرید و فروش به سراغ سیم کارت های 0912 میروند .سیم کارت های رند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. سیم کارت های رند نیز بسته به نوع رندی قیمت های متفاوتی دارند.

 

 

۱۴۰۳/۲/۲۳

نظرات کاربران

محمدرضا
من یه سیم کارت همراه اول دارم برای فروش، چطور می تونم قیمت بگیرم؟
سیم کارت جم
با استفاده از شماره های داخل سایت با کارشناسان ما تماس بکیرید و قیمت سیم کارت خودتون رو استعلام کنید
سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت