مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت رایتل با کد تامین اجتماعی

فروش سیم کارت رایتل

سیم کارت های رایتل را می توان سومین سیمکارت مطرح در کشور دانست. اپراتور سوم کشور فعالیت تجاری خود را در سال 91 بطور رسمی آغاز کرده؛ این اپراتور را می توان زیر مجموعه شرکت شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) دانست، که صاحب تامین تله کام میباشد که رایتل جزئی از این مجموعه به حساب می آید. اپراتور بزرگ رایتل خدمات ویژه‌ای برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در نظر گرفته است که شامل بسته های جذاب و یا خدمات نوین از جمله هدیه سیم کارت برای افرادی است که در بیمه تامین اجتماعی سابقه دارند.

چند ماه است که این طرح با استقبال خوبی مواجه شده است به این صورت که اپراتور سوم این امکان را قرار داده است که اگر کد بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی داشته باشید یا حتی ساده تر بگوییم جزو بیمه شدگان تامین اجتماعی باشید با مراجعه به سایت رایتل یا راه‌های که برای ثبت نام و خرید سیم کارت رایتل معرفی میکنیم میتوانید با شرایطی استثنایی و ویژه یک سیمکارت رایگان و اعتباری از این اپراتور تحویل بگیرید و به مدت یک سال هم از هدایای این سازمان استفاده نمایید.

همه چیز در مورد اپراتور رایتل

لوگوی این اپراتور از سه رنگ که به معنای نسل سوم تلفن های همراه است تشکیل شده، طرح دایره هم یک فرم‌های انتزاعی منطقه‌های تحت پوشش آنتن‌های BTS نسل سوم تلفن‌های همراه است که یکدیگر را پوشش میدهند، ورنگهای این لوگو آوانگاردی است و در گرافیک ایران برای برندهای دولتی استفاده میشود که به دست تورج صابری‌وند طراحی شده است. 

رایتل ابتدا با شعار "زندگی در دستان شما" آغاز بکار نمود و در حال حاضر "رایتل،همراه هوشمند" را به اسم خود به عنوان شعاری بهتر ثبت کرده است. اگر بخواهیم پوشش خدمات رومینگ بین الملل رایتل را با توجه به شهر یا کشور بیان کنیم باید بگوییم؛ در بیش از 85 کشور و 750 شهر نسل چهارم وبرای 9000 کیلومتر از جاده‌های کشور نسل سوم رایتل نصب شده است. در حال حاضر امکان استفاده از تمام سیم‌کارت‌های رایتل در کشورهای آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، امارات متحده عربی، ایالات متحده، ایتالیا، فرانسه، سوئد، ترکیه، هند، لبنان، عراق، عربستان و غیره فراهم شده‌ است. 

پیش شماره های رایتل به صورت سیم کارت دائمی با کد 0920 و  سیم کارت‌های اعتباری آن پیش شماره 0921 و  کد 0922 که البته اگر از سیمکارت‌های دیتای رایتل غافل نباشیم میتوانیم کد آن را 921 معرفی کنیم که از خدمات خوب برخوردار هستند. که اگر در رابطه با هزینه های تعرفه تماس، پیامک و اینترنت سیمکارت‌های دائمی و اعتباری رایتل سوال دارید در همین حد در این مطلب بدانید که تعرفه های سیمکارت‌های اعتباری درصد کمی از دائمی بیشتر است.

 

راه های خرید سیمکارت  رایتل با کد تامین اجتماعی 

برای شروع ثبت نام در طرح تامین اجتماعی رایتل، باید دفترچه و کد بیمه تامین اجتماعی را داشته باشید به سایت رایتل رفته و از قسمت ثبت نام سیم کارت های تامین اجتماعی ، در صفحه باز شده، باید کد بیمه خودتان را به همراه کد ملی وارد کنید تا به مرحله ثبت نام بروید. لازم به ذکر است که کد بیمه، در صفحه اول دفترچه درمانی شما وجود دارد که با عنوان "کد شناسایی بیمه" قابل مشاهده است.

سپس در صفحه جدید، اطلاعات شخصی  خودتان را باید وارد کنید، پر کردن بخش های ستاره دار الزامی می باشد، همچنین دقت داشته باشید که آدرس را دقیق و بدون مشکل وارد کنید زیرا سیمکارت ثبت نامی به همان آدرسی که در فرم می نویسید ارسال خواهد شد.  پس از آنکه فرم های مختلف و اطلاعات شخصی تان را وارد کردید، صفحه ای برای چک کردن اطلاعاتی که وارد نموده اید به روی شما گشوده خواهد شد که باید در این گام، اطلاعاتتان را به تایید برسانید و اگر اشتباهی رخ داده و نیاز به اصلاح وجود دارد، برای اصلاح اطلاعاتی که در مرحله قبل ثبت نام سیم کارت وارد کرده اید را تغییر دهید.

پس از تایید اطلاعاتتان، مرحله بعدی احتمالا با یک صفحه پرداخت روبرو خواهید شد که رقمی در آن درج شده که چون در طرح تامین اجتماعی شرکت کرده اید این مبلغ به صفر تبدیل می شود. در نهایت نیز پس از تمام شدن همه این مراحل، تاییدیه ثبت نام برای شما به نمایش در خواهد آمد. طی 48 ساعت سیمکارت به دست شما خواهد رسید و می توانید از آن لذت ببرید! البته باید توجه داشته باشید، در هنگامی که مامور پست به آدرس اعلامی شما مراجعه می کند حتما یک کپی از پشت و روی کارت ملی تان داشته باشید تا به مامور پست تحویل دهید و از پرداخت هرگونه وجه نیز خودداری کنید.

 لازم به ذکر است که شرکت در این طرح و خرید سیمکارت رایتل از طریق کد بیمه تامین اجتماعی، فقط یک بار امکان پذیر است و اگر شما یک بار خرید کرده باشید و در طرح قبلی کد بیمه تان وارد گردیده، دیگر مجاز به خرید سیمکارت جدید با استفاده از این طرح نخواهید بود.

طرح ویژه و بسته ای که به این طریق ثبت نام تعلق گرفته، 24 گیگ اینترنت رایگان به همراه مکالمه نامحدود درون شبکه است. هرچند این دو خدمت ویژه برای شما در بدو خرید سیمکارت فعال نیست، بلکه رایتل به گونه ای طرح خود را ارائه داده است که مشترک پس از دریافت سیمکارت رایتل تامین اجتماعی باید یکی از بسته های منتخبی که رایتل مشخص کرده را خریداری کنید. در این صورت، 2 گیگ اینترنت برای شما فعال می شود که طی یک ماه فرصت استفاده دارید.

 

۱۴۰۳/۱/۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت