مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بسته ی اینترنت عیدی به سیم کارت های همراه اول

عیدی سیم کارت همراه اول در نوروز 1403

اگر شما نیز مشترک سیم کارت های همراه اول می باشید می دانید که این اپراتور در سالهای اخیر نیز به مناسبت سال نو، بسته های انترنت و مکالمه به مشترکان خود هدیه می دهد. اپراتور اول کشور و محبوب ترین اپراتور در بین کاربران تلفن همراه این بار نیز در نوزور 1403 به کاربران خود هدیه می دهد.

 بر اساس گزارشات رسیده فعال‌سازی اینترنت همراه اول به مناسبت نوروز اعلام شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود به مناسبت سال نو هدایایی چون بسته اینترنت و مکالمه در نظر گرفته است.

این عیدی شامل مشترکان قدیم و تمام کاربرانی که به تازگی خرید سیم کارت های همراه اول را داشته اند، می شود.

عیدی و هدیه رایگان ۱۴۰۳ شامل بسته‌های اینترنت و مکالمه، کدهای تخفیف و اعتبار جذاب در نسخه جدید همراه من برای مشترکین همراه اول در نظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من، از چند و چون و نحوه ی فعال سای این بسته آگاهی پیدا کنند. در صورتیکه گردونه‌های هدایا را مشاهده نمی‌کنید یا همراه من شما آخرین نسخه نمی‌باشد باید آن را به‌روزرسانی کنید.

فعالسازی بسته اینترنت و مکالمه رایگان همراه اول نوروز ۱۴۰۳

تمامی مشترکان همراه اول ( سیمکارت های دائمی و اعتباری) برای دریافت عیدی‌های خود کافی است با به‌روزرسانی اپلیکیشن «همراه من»، وارد بخش «طرح‌های تشویقی» و سپس «عیدی ۱۴۰۳» شوند.

در پایان پس از چرخاندن گردونه‌های «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال»، می‌توانند عیدی خود را دریافت کنند.

لازمه دریافت عیدی فعال بودن سیم‌کارت است و مشترکان از اول تا دهم فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند در این پویش شرکت کنند.

دریافت عیدی همراه اول ۱۴۰۳

عیدی و هدیه نوروزی ۱۴۰۳ همراه اول در درگاه کد دستوری ارائه نشده و فقط از طریق نسخه جدید اپلیکیشن "همراه من" قابل دریافت و فعال‌سازی است.

جهت استعلام "بسته و اعتبار" می‌توانید کد دستوری #۰*۱۴۰۳* را شماره‌گیری کنید.

شما می‌توانید در بخش معرفی عیدی به دوستانتان و فعال‌سازی عیدی توسط آن‌ها ضمن تبریک نوروز، با هم از این عیدانه جذاب لذت ببرید.

همراه اول همواره در راستای مشتری مداری و راه حال مشترکان خود به مناسبت های گوناگون بسته های تخفیفی ( مکارلمه و اینترنت) را هدیه می دهد. این اپراتور با توجه به استقبال زیاد کاربران تلفن همراه، محبوب ترین اپراتور موجود در کشور شناخته شده است. برا دیدن و استفاده از بسته های این اپراتور حتما به اپلیکشن همراه من مراجعه کنید.

 

 

۱۴۰۳/۱/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت