مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تماس رایگان با سیم کارت های ایرانسل

تماس رایگان با خرید سیم کارت ایرانسل

بر طبق آمار به دست آمده سیم کارت های ایرانسل بعد از همراه اول، دومین سیمکارت محبوب در بین کاربران تلفن همراه می باشد. این اپراتور نیز همواره در تلاش است برای رفاه حل مشترکان قدیم و جدید خود که اقدام به خرید سیم کارت های ایرانسل می کنند، بسته ها و شگفتانه های جدیدی را ارائه کند. بسته مکالمه نامحدود، یکی از این خدمات است که به تازگی در بین مشترکین ایرانسل عرضه شده است.

 نحوه خرید و فعالسازی این سیم کارت با شماره گیری کد دستوری# 6 * 55 * 555 * است. بسته نامحدود مکالمه ایرانسل مزیت های دیگری هم دارد مانند مقرون به صرفه بودن قیمت و نامحدود بودنش یعنی نیازی نیست شما نگران این موضوع باشید که چند دقیقه از بسته مکالمه شما مانده است. این بسته نسبت به بسته های مکالمه محدود  قیمت بسیار بسیار کمی را دارد. این بسته بیشتر به کسانی که با تلفن همراه یا بهتر است بگوییم با تماس کار میکنند پیشنهاد میشود.

با توجه به این که تقریبا همه مشترکین تمایل دارند تا با کاهش هزینه های بخش مکالمه، به نوعی هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند، در همین راستا سرویس ها و بسته های مختلفی از سوی اپراتورها تحت عناوین مختلف ارائه می گردد؛ که از شرایط خاص و ویژه برخوردار بوده و کمک می کنند تا مشترکین با استفاده از آنها از مکالمات طولانی خود لذت بیشتری ببرند.

بسته مکالمه نامحدود ایرانسل چیست؟

بر اساس اعلام اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، بسته مکالمه نامحدود ایرانسل که به صورت ویژه در راستای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین ایرانسل طراحی شده، امکان برقراری تماس های ارزان تر را برای کاربران فراهم نموده و به آنها کمک می کند تا با خرید و فعال سازی این طرح هزینه های خود را مدیریت نمایند.

نحوه فعال سازی بسته مکالمه نامحدود

طرح اقتصادی بسته مکالمه نامحدود ایرانسل از آن دست سرویس های کاربردی و هیجان انگیزی است که به راحتی و تنها با شماره گیری یک کد دستوری قابل دسترسی می باشد.

همه مشترکین سیمکارت دائمی و اعتباری ایرانسل که تمایل دارند این بسته مکالمه رایگان ایرانسل را خریداری نمایند؛ باید کد دستوری # 6 * 55 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 55 ستاره 6 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته بعد از شماره گیری این کد دستوری امکان مشاهده بسته های مختلف ایرانسلی برای مشترک فراهم می شود که از بین آنها تنها یک مورد رایگان بوده و مشترک باید با شماره گیری عدد 41 نسبت به فعال سازی آن اقدام نماید.

بسته مکالمه رایگان چه ویژگی های دارد

این بسته شامل تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می شود و تمامی مشترکان می توانند با شماره گیری کد دستوری اعلام شده از بسته مکالمه رایگان ایرانسل که شامل 2 دقیقه تماس و 20 دقیقه مکالمه رایگان، استفاده کنند؛ این بسته به مدت یک ماه استفاده زمان دارد و کاربران می توانند بدین صورت هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند. البته مشترکین توجه داشته باشند؛ این بسته برای تماس های داخل شبکه ( از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر ) بوده و تماس های خارج از شبکه بر اساس طرح تعرفه پایه محاسبه خواهد شد.

هزینه های مکالمه در بسته مکالمه رایگان ایرانسل

بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل هزینه تماس ها برای مشترکین سیم کارت اعتباری معادل 1.49 تومان در ثانیه و 89.9 تومان در دقیقه محاسبه می گردد. تعرفه پایه جهت برقراری تماس های درون شبکه در سیم کارت دائمی ایرانسل نیز 50 درصد کمتر از سیم کارت های اعتباری می باشد که 0.99 تومان در ثانیه و 59.9 تومان در دقیقه می باشد.

البته مشترکین توجه داشته باشند که علاوه بر هزینه فوق 9% مالیات بر ارزش افزوده در زمان فعال سازی بسته نامحدود مکالمه ایرانسل به صورت خودکار از حساب ریالی مشترکین کسر می گردد و یا به صورت حساب پایان دوره مشترکین دائمی ایرانسل اضافه می گردد.

علاوه بر این در اپراتور ایرانسل تماس با برخی از مراکز خدمات عمومی و پشتیبانی مانند 118، 120، 195 و ... با تعرفه آزاد محاسبه شده و هزینه های مربوطه شامل بسته های مکالمه داخل و خارج شبکه نمی شود.

درگاه های دستوری مورد نیاز در بسته مکالمه نامحدود ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که تمایل دارند از این بسته استفاده نمایند، می توانند با شماره گیری کد دستوری # 4 * 1 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره 4 مربع ) و یا از طریق مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به باقی مانده حجم بسته خود آگاهی پیدا کنند.

طرح تعرفه پایه در اپراتور ایرانسل

به طور کلی در اپراتور ایرانسل در هنگام استفاده مشترکین از شبکه سایر اپراتورها ( رومینگ ملی ) بسته های مکالمه تخفیفی و تشویقی قابل استفاده نبوده و هزینه تماس ها به صورت آزاد و مطابق جدول ذیل محاسبه می گردد:

تعرفه پایه مکالمه در اپراتور ایرانسل

نوع خدمات

هزینه سیم کارت دائمی

هزینه سیم کارت اعتباری

تماس داخل شبکه ( از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر )

99/. تومان / ثانیه

( 59.9 تومان / دقیقه )

1.49 تومان / ثانیه

(89.9 تومان / دقیقه )

تماس خارج شبکه ( از خط ایرانسل به سایر خطوط )

99/. تومان / ثانیه

( 59.9 تومان / دقیقه )

1.49 تومان / ثانیه

(89.9 تومان / دقیقه )

تماس های داخل شبکه ( از خط ایرانسل به خط ثابت )

99/. تومان / ثانیه

( 59.9 تومان / دقیقه )

1.49 تومان / ثانیه

(89.9 تومان / دقیقه )

البته در اپراتور ایرانسل هزینه تمامی مکالمه ها بر اساس تعرفه ثانیه ای محاسبه خواهد شد.

علاوه بر این از سوی اپراتور ایرانسل برای مشترکینی که معمولا ساعات زیادی از شبانه روز خود را به مکالمه اختصاص می دهند؛ بسته های مکالمه تخفیفی و تشویقی با شرایط ویژه و قیمت های اقتصادی در نظر گرفته شده که تحت عنوان بسته شگفتا ک و بسته شگفت و گو در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اپراتور ایرانسل به آدرس irancell.ir مراجعه نمایند.

 

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت