مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

همه چیز در مورد سیم کارت ۰۹۱۲

سیرتا پیاز سیم کارت همراه اول

با توجه به دسته بندی اپراتور همراه اول برای سیم کارت های 0912، این خطوط با توجه به اولین رقم بعد از پیش‌شماره، که کد سیمکارت گفته می‌شود تقسیم بندی شده است.  پیش‌شماره ۰۹۱۲ دارای کدهای ۰ تا ۹ است که هر کدام ارزش، اعتبار و قیمت خاص خود را دارد. که با یک مثال این موضوع را بررسی میکنیم، ارزان‌ترین کدها کدام‌ها هستند؟

اگر به دنبال خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان هستید بدون شک خرید کدهایی که جدیدتر عرضه شده‌اند( مانند سیم کارت کد 0 ) عاقلانه‌تر است زیرا قیمت بسیار کمتری نسبت به کدهای قدیمی‌تر دارند.

ارزان ترین خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ، کد 0 است

این کد جزء ارزان‌ترین کدهای پیش‌شماره ۰۹۱۲ است و تعداد سیم کارت‌های صفر این کد بسیار زیاد است و شما حق انتخاب بیشتری در خرید سیم کارت همراه اول با شماره دلخواه خود را دارید. همچنین شماره‌های رند این کد همچنان در حال ارائه هستند و شما می‌توانید با قیمت مناسبی یکی از آنها را تهیه کنید.

برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۹ عجله کنید!

کد 9 نیز مانند کد 0 همراه اول جز ارزان ترین سیم کارت های موجود در اپراتور همراه اول می باشد. با خرید این کد نیاز نیست که هزینه بالایی برای داشتن ۰۹۱۲ بپردازید بلکه با قیمت کمتر می‌توانید از اعتبار داشتن سیم کارت ۰۹۱۲ برخوردار شوید و از خدمات همراه اول مانند سایر کدهای گران‌تر استفاده کنید.

پیش شماره ۰۹۱۲ به دلیل اعتبار و محبوبیتی که دارد، دارای متقاضیان زیادی است بنابراین با خرید کد ۰ یا ۹ هزینه کمتری را برای داشتن این اعتبار می‌پردازید.

سیم کارت رند بخریم یا معمولی؟

سیم کارت های رند مزیت های بسیاری تسبت به سایر سیم کارت های همراه اول دارند یکی از دلایلی که صاحبین کسب‌وکارها تصمیم به خرید سیم کارت ۰۹۱۲ رند می‌گیرند این است که مشتریان راحت‌تر آن را به خاطر می‌آورند و این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر فروش آنها دارد.

چندین نوع رندی وجود دارد و اگر می‌خواهید نوع رندی سیم کارت خود یا دیگران را مشخص کنید کافیست یک سر به سایت سیم خان بزنید و با وارد کردن شماره به صورت آنی نوع رندی آن را مشخص کنید. نوع رندی روی قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول تاثیر دارد.

پیشنهاد می‌دهم اگر کسب‌و‌کاری دارید؛ یک سیم کارت رند ۰۹۱۲ تهیه کنید زیرا روی برندینگ کسب‌وکارتان تاثیر زیادی دارد. اگر هم به دنبال یک شماره خاص برای خودتان هستید بهتر است بدانید قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ رند گران است.

ابتدا هدف خود را از خریدن سیم کارت ۰۹۱۲ مشخص کنید، بدین ترتیب راحت‌تر میتوانید تصمیم بگیرید سیم کارت رند به درد شما می‌خورد یا معمولی.

بهترین روش خرید سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول چیست؟

سیم کارت ۰۹۱۲ نیز مانند سایر کالاها هم امکان خرید نقدی دارد و هم اقساطی اما کدام یک مناسب شماست؟ برای پاسخگویی به این سوال باید مزایا و معایب آن را بدانید تا بتوانید روش مناسب خود را تعیین کنید.

  • خرید سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول نقدی: در این روش تمام هزینه خرید به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اگر بودجه شما محدود است بهتر است به سراغ سیم کارت‌های ۰۹۱۲ ارزان‌ قیمت بروید.
  • خرید سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول اقساطی: در این روش با پرداخت پیش‌پرداخت می‌توانید سیم کارتتان را تحویل بگیرید و استفاده کنید اما تا زمان اتمام اقساط امکان به نام زدن آن را ندارید و یا نمی‌توانید بفروشید. خرید قسطی سیم کارت ۰۹۱۲ این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما محدودیت‌های خود را دارد.

برای فروش سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول خود زمان را از دست ندهید

اگر قصد فروش فوری سیم کارت ۰۹۱۲ خود را به بهترین قیمت دارید، یکسری کارهای ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند، بنابراین بهتر است از آنها غافل نشوید. اولین اصل چیست؟ تعیین قیمت خط

برای قیمت‌ گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ روش‌های مختلفی وجود دارد اما بهترین روش، تعیین قیمت به کمک کارشناس خط است که در جریان نوسانات معاملات سیم کارت است و بهترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد.

اگر به کمک ربات یا هر چیز دیگری این کار انجام شود، آن قیمت واقعی نخواهد بود و صرفا از روی شماره‌های مشابه خط شما قیمت گذاری انجام شده است.

برای قیمت گذاری خط ۰۹۱۲ خود به صورت رایگان می‌توانید با سیم کارت جم تماس بگیرید. کارشناسان قیمت گذاری به شما بهترین قیمت را پیشنهاد خواهند داد.

اشتباهات رایج فروش سیم کارت ۰۹۱۲ که نباید مرتکب آنها شوید

فروش سیم کارت یک امر حساس است و واگذاری آن نیازمند یکسری اقدامات ضروری می‌باشد. قبل از فروش خط خود از پاکسازی آن غافل نشوید زیرا با این کار حریم شخصی خود را به خطر می‌اندازید. لیست کارهای ضروری عبارت است از:

  • حذف برنامه‌های مالی
  • حذف اکانت شبکه‌های اجتماعی
  • تغییر شماره تماس در سازمان‌ها مانند بانک‌ها
  • حذف شماره مخاطبین از روی سیم کارت
  • لزوم اطلاع‌رسانی به دوستان
  • خاموش کردن سیم کارت به مدت ۶ ماه (این مدت زمان اختیاری است اما بهتر است بدانید مدت زمان خاموشی خط روی قیمت آن تاثیر دارد)
  • تسویه بدهی خط
  • رعایت فاصله زمانی بین خرید و فروش سیم کارت
  • اطمینان از قوانین جدید فروش سیم کارت
  • انجام توافقات اولیه
  • شفاف سازی قیمت و تخفیف

 

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت