مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

راهنمای فعالسازی شارژ اضطراری رایگان سیم کارت همراه اول

شارژ اضطراری  سیم کارت

سیم کارت های اعتباری همراه اول با توجه به قیمت پایین آنها نسبت به سیم کارت  همراه اول دائمی، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این بین مشکلی که برای بسیاری از کاربرانی که خرید سیم کارت اعتباری هم راه اول را داسته اند پیش می آید، اتمام شارژ سیمکارت حین مکالمه است و یا اینکه درموقعیتی که نیاز دارید تا یه تماس برقرار کنید، اعتبار سیم کارت شما به پایان رسیده و خرید شارژ در آن زمان برای شما مقدور نباشد. اپراتور همراه اول برای برطرف کردن این مشکل سرویس شارژ اضطراری را راه اندازی کرده است.

سرویس چتر اضطراری یا همان شارژ رایگان این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که در چنین موقعیت‌های ضروری آسوده خاطر باشید. به همین منظور از تاریخ ۰۸/۱۲/۱۳۹۷ این سرویس از طریق کد دستوری #10* به مشترکان همراه اول ارائه شد . برای دریافت اعتبار فقط کافی است که کد بالا را از طریق سیم کارت همراه اول شماره‌گیری کنید.

سرویس شارژ اضطراری همراه اول چیست؟

سرویس اعتبار اضطراری به کاربران واجد شرایطی که درخواست اعتبار می‌کنند، شارژ اضطراری به مبلغ ۶۰۰ تومن به عنوان شارژ ارائه می دهد. پس از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ مذکور به علاوه ۴۰ تومن هزینه کارمزد، از حساب مشترک کسر می شود.

توجه داشته باشید که این شارژ همراه اول اضطراری به مدت یک ماه پس از فعالسازی سرویس، مهلت استفاده دارد.

 

شرایط لازم برای استفاده از سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

استفاده از شارژ قرضی همراه اول مستلزم داشتن شرایطی هستش که در زیر برای شما بازگو کرده‌ایم:

این سرویس مخصوص مشترکین اعتباری می‌باشد زیرا کاربردی برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول ندارد.

حداقل سه ماه از فعالسازی خط گذشته باشد. اعتبار فعلی آن ها کمتر از ۲۰۰ ریال باشد

روش درخواست شارژ اضطراری همراه اول چگونه است؟

شما برای فعالسازی یا مشاهده وضعیت خود میتونین از دو روش استفاده کنید:

 روش اول استفاده از برنامه "همراه من" و روش دوم استفاده از " کد دستوری شارژ اضطراری همراه اول" می باشد.

برای استفاده از کد دریافت شارژ اضطراری همراه اول، شما میتوانید از درگاه #10* استفاده کنید.

کد شارژ اضطراری همراه اول از درگاه #10*: 

مشاهده وضعیت: #250*10*

فعالسازی سرویس: #251*10*

راهنما: #259*10* 

سرویس چتر اضطراری همراه اول (تماس و شارژ اضطراری)

شرکت ارتباطات سیار ایران برای حمایت از مشترکین سیم کارت اعتباری و در راستای شعار هیچکس تنها نیست در هنگام اتمام شارژ، سرویس چتر اضطراری را ارائه کرده.

برای استفاده از سرویس چتر اضطراری شما می‌توانید کد دستوری #26*10* رو شماره‌گیری و از مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری مطلع بشین.

 

درخواست تماس همراه اول

زمانی که شارژ کافی ندارید، میتوانید با ارسال یک کد USSD از دوستان همراه اولی خود درخواست تماس کنید. در شرایط اضطراری کد #261*10* را شماره‌گیری کنید. شماره مشترک مورد نظر راو وارد کرده و از وی درخواست تماس کنید.

درخواست تماس شما از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید.

فعال سازی شارژ اضطراری همراه اول

زمانی که شارژ کافی ندارید، میتوانید با شماره‌گیری کد USSD از دوستان درون شبکه خود درخواست شارژ کنید تا برای شما انتقال انجام دهند.

در شرایط خاص با ارسال کد درخواست شارژ همراه اول، #262*10* و درج شماره مشترک موردنظر، از سایر مشترکین به جز ایرانسل و رایتل درخواست شارژ کنید.

مبلغ این شارژ ۱۰۰۰ تومن می باشد. درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک موردنظر خواهد رسید و این امکان را به مشترک میده تا با ارسال عدد ۱ انتقال شارژ را تائید و یا با ارسال عدد ۲ درخواست را رد کند.

درصورت تایید مشترک انتقال‌دهنده شارژ، مبلغ مورد نظر به حساب وی واریز میشه و با کسر ۴۰ تومن به عنوان کارمزد انتقال، اعتبار مشترک درخواست دهنده انتقال خواهد یافت.

قوانین سرویس چتر اضطراری

دو سرویس «درخواست تماس» و «درخواست شارژ»، ویژه مشترکین اعتباری می‌باشند. سرویس «مکالمه اضطراری» از مجموعه سرویس‌هاحذف گردیده است. شرایط عمومی و محدودیت‌های سرویس (شرایط برخورداری از سرویس درخواست تماس و شارژ) به شرح ذیل می‌باشد:

۱/ مشترکین فعال با اعتبار کمتر از ۲۰ تومن

۲/ مشترکین با شرایط قطع یک طرفه

۳/ مشترکین با شرایط قطع دو طرفه

محدویت‌های استفاده از سرویس چتر اضطراری همراه اول

ارسال حداکثر ۵ درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار

مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری همراه اول

راه‌انداری مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری همراه اول از اسفند ماه سال ۱۳۹۱ کلید خورد. شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با شعار معروف خود، هیچکس تنها نیست، از مشترکین سیم کارت‌های اعتباری خود در هنگام اتمام شارژ با ارائه مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری حمایت میکند.

کد دستوری استفاده از این سرویس #26*111* هستش و مشترکین اعتباری میتونند برای استفاده از مکالمه اضطراری، درخواست تماس و یا درخواست شارژ از آن استفاده کند.

در سرویس "مکالمه اضطراری"، مشترکینی که شارژ کافی ندارند میتوانند از همراه اول بخواهند که پنج دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به ایشان ارائه کند. در شرایط اضطراری (اتمام شارژ) با ارسال کد #261*111* از همراه اول ۵ دقیقه مکالمه رایگان با شماره‌های همراه اول و تلفن ثابت، قابل دریافت است. مهلت استفاده از این «پنج دقیقه» تا یک روز خواهد بود.

 

۱۴۰۲/۱۲/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت