مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ملاک قیمت گذاری سیم کارت 0912 در سیم کارت جم

ملاک قیمت گذاری سیم کارت 0912

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول یکی از تخصصی ترین کارها در بین نمایندگی های فروش سیم کارت است. کد سیم کارت و همچنین رند بودن سیم کارت از اصلی ترین فاکتورهای مهم در قیمت گذاری خط 0912 می باشد.

قیمت گذاری سیم کارت بر اساس کد :

 حتما شما نیز در آگهی های خرید  و فروش، بسیار دیده اید که سیم کارت 0912 با کدهایی مانند 1 ، 2 ، 3  و … معرفی می شوند. به طور کلی باید بدانید که این اپراتور سیمکارت های خود را از صفر تا نه، ده کد متفاوت تقسیم بندی کرده است. از کدهای یک تا چهار و پنج، به عنوان کدهای ابتدایی یاد می‎شود. آنها جزء اولین شماره‎ هایی بودند که توسط اپراتور همراه اول به بازار عرضه شدند. به همین دلیل دارای قدمت و اعتبار هستند. این امر سبب شده افراد زیادی تمایل به داشتن آنها داشته باشند، به همین دلیل از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول براساس رند بودن

رند بودن از دیگر فاکتورهایی است که در قیمت گذاری سیم کارت 0912 همراه اول موثر است. در سیم کارتهای رند اعداد چنان در کنار هم قرار می گیرند که هم از نظر ظاهری چشم نواز هستند و هم به راحتی در ذهن باقی می مانند.

توجه به همین نکته سبب شده است تا سیم کارت ها  به دو دسته سیم کارت معمولی و سیم کارت رند تقسیم شوند. اگر خواهان شماره دائمی رند همراه اول هستید، باید هزینه بیشتری را برای داشتن آن پرداخت نمایید.

آیا سیم کارت رند برای من مناسب است؟

 این سوالی است که ممکن است از خود بپرسید. در واقع هر زمان که باید هزینه بیشتری برای داشتن چیزی پرداخت کنیم، بیشتر به جزئیات دقت خواهیم کرد. برای شماره های رند خدمات خاصی ارائه نمی شود.

آنها فقط زیبا و لوکس هستند و هیچ برتری دیگری نسبت به شماره های معمولی ندارند. اگر صاحب کسب و کار هستید، داشتن شماره رند به شما اعتبار می دهد. همچنین به شما کمک می کند تا بهتر در ذهن مشتری و مخاطب هدف، ماندگار شوید.

 برای دیدن شماره های موجود در سایت سیم کارت جم می توانید به صورت آنلاین و حضوری با مشاوران ما در ارتباط باشید. سیم کارت جم دفتر پیشخوان دولت، سیم کارت های مناسب با بودجه ی شما را به شما پیشنهاد می دهد. 

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت