مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت همراه اول از سیم کارت جم

سیم کارت همراه اول خود را از سیم کارت جم بخرید

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه ارتباطات سیم کارت‌ها نقش حیاتی در اتصال ما به جهان اطراف ایفا می‌کنند. از تماس‌های روزمره گرفته تا دسترسی به اینترنت و خدمات دیجیتال، سیم کارت‌ها کلید ورود به دنیای گسترده‌ی ارتباطات هستند. اپراتور همراه اول یکی از بهترین اپراتور های ارائه دهنده ی خدمات ارتباطی در ایران می باشد. سیم کارت جم یکی از دفاتر پیشخون دولت در تهران می باشد که به عنوان منبعی معتبر و کارآمد، شما را در یافتن بهترین گزینه‌ها و خدمات مرتبط با سیم کارت یاری می‌رساند. چه قصد خرید سیم کارت را داشته باشید چه قصد فروش سیم کارت، مشاوران ما شما را در این امر یاری می دهند.

خرید فوری سیم کارت با بهترین قیمت

همواره خرید سیم کارت مناسب با معیارهای خاصی همراه بوده است و بدون درنظر گرفتن این معیارها نمی توان اقدام به تهیه سیم کارت کرد. با توجه به رقابت های تنکاتنگ بین اپراتورهای موجود در کشور در بازار سیم‌ کارت، انتخاب بهترین گزینه با در نظر گرفتن این معیارها امکان پذیر است.

رند بودن شماره،صفر و یا کارکرده بودن شماره، آنتن دهی گسترده، سرعت بالای اینترنت، ارائه خدمات متنوع و مهمتر از همه قیمت مناسب از جمله این معیار های می باشند.

انتخاب سیم کارت مناسب:

انتخاب سیم‌کارت مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر اعتبار و کسب و کار شما داشته باشد. سایت سیم کارت جم با ارائه بهترین خدمات در زمان خرید و فروش سیم کارت بهترین راهنمای شما برای خریدی لذتبخش خواهد بود. همچنین شما می توانید صرفا با یک تماس و در چند دقیقه توسط کارشناسان با سابقه ما، از قیمت سیم کارت خود اطلاع حاصل کنید.

دسته بندی کدهای سیم کارت همراه اول

همراه اول سیم کارت های خود را به کد های متفاوتی تقسیم بندی کرده است. قیمت سیم کارت های همراه اول با توجه به این کد ها مشخص می شود. اپراتور همراه اول شماره های خود را از کد 1 تا 8 تقسیم بندی کرده بود که بعد از گذشت مدتی کد 9 و 0 نیز به آنها اضافه شد. به عنوان مثال به بررسی چند مورد از کد های همراه اول پرداخته ایم:

خرید سیم کارت کد 1

سالهاست که سیم کارت 912 بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده ها را تحت پوشش خود قرار داده است. بر طبق تحقیقات به عمل آمده، سیم کارت رند زودتر و راحت تر از دیگر شماره ها به حافظه سپرده می شوند.

سیم کارت های همراه اول کد یک از معتبر ترین سیم کارت‌ها است، سیم کارت کد1 به دلیل قیمت بالا و ارزش گذاری که برایشان صورت گرفته است در دسته سیم کارت ‌های خاص و لوکسی قرار گرفته است. این موضوع باعث می شود تا افراد لاکچری پسند به دنبالش باشند.

خرید سیم کارت کد 2 همراه اول

به خطوطی که اولین عدد بعد از پیش‌شماره 0912، عدد 2 باشد، سیم کارت کد 2 گفته می شود. برای مثال سیم کارت 0912220؛ کد 2 است زیرا بعد از ۰۹۱۲ که پیش‌شماره‌ است، عدد ۲ قرار گرفته است. سیم کارت های کد 2 نیز مانند سیم کارت کد 1 از قیمت بالاتری نسبت به دیگر سیم کارت های همراه اول برخوردارند. خرید خط رند همراه اول کد 2 نیز یکی از گزینه های سرمایه گذاری در بین متقاضیان این اپراتور می باشد.

سیم کارت کد 3 همراه اول

سیم کارت های کد 3 همراه اول نیز مانند سیم کارت کد 1 و کد 2 در بین کد های ۰۹۱۲ همراه اول از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. سیم کارت کد ۳ همراه اول نیز اغلب متقاضیان خرید و فروش خاص خود را داشته است. خرید سیمکارت کد 3 همیشه مقرون به صرفه و خریداران این سرشماره در ازای تهیه این کد نسبت به کد 1 و 2 هزینه معقولی پرداخت می کنند.

به همین ترتیب دیگر سیم کارت های همراه اول بر اساس کد، رند بودن، صفر و کارکرده بودن ارزش گذاری می شوند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت