مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

آموزش ساخت شماره مجازی بدون سیم کارت

شماره مجازی بدون خرید سیم کارت

همانطور که می دانید برای ارتباط با دنیا اطراف خود نیاز به سیم کارت داریم. سالهاست افراد برای برقرای ارتباط با عزیزان خود از راه های دور و نزدیک به تهیه سیمکارت ها روی آورده اند. در این مقاله از سایت سیم کارت جم ما به شما این مژده را می دهیم که بدون مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت و تهیه خط تلفن همراه بتوانید با دنیا اطراف خود و با عزیزان خود با کمترین هزینه و یا رایگان در ارتباط باشید. تا انهای مقاله مار را همراهی کنید.

شماره مجازی

شماره های مجازی، به شماره هایی گفته می شودکه به هیچ سیمکارت و یا اپراتوری نیاز ندارد. ضمن اینکه تمامی کارایی یک شماره تلفن واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شماره را می‌توانید با استفاده از سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بسازید.  

شرکت‌های مختلفی نیز در زمینه ساخت شماره مجازی فعالیت می‌کنند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره بگیرید و اقدام به خرید شماره مجازی ایمن کنید. با داشتن شماره مجازی، به راحتی می‌توانید در هر شبکه مجازی اکانت بسازید. 

برای مثال پیام‌رسانی مانند واتساپ اجازه نمی‌دهد که با یک شماره، دو اکانت داشته باشید؛ ولی شماره مجازی این امکان را فراهم می‌کند که هر تعداد اکانتی که نیاز دارید بسازید در نظر داشته باشید شماره مجازی را با کد هر کشوری می‌توانید در اختیار داشته باشید.

اسم شماره مجازی، دقیقا ماهیت آن را تعریف می‌کند: یک شماره تماس که نه خط تلفنی برای آن تعریف شده است و نه به یک سیم‌کارت مشخص، تعلق دارد. این شماره‌ها، معمولا تعلق به کشورهای دیگر بوده و بیشتر آن‌ها، بعد از چند روز، غیر فعال می‌شوند. اما چرا تا به این اندازه محبوب شده‌اند؟ بگذارید سوال خود را بهتر مطرح کنیم: چرا بسیاری از افراد به دنبال ساخت شماره مجازی هستند؟

 

کاربرد شماره های مجازی

شماره مجازی یا “Virtual number” امروزه در مراکز تلفن VOIP کاربرد زیادی دارند؛ زیرا دسترسی به خطوط ثابت تلفن، همواره مقدور نیست. از این رو، شرکت‌های مختلف با ساخت شماره‌های مجازی و لینک دادن آن‌ها به خط تلفن خود، هیچ تماسی را حتی در صورتی که کارمند، بیرون از شرکت باشند، از دست نمی‌دهند.

البته این شماره‌ها یک کاربرد دیگر نیز دارند که در ایران، با استقبال بیشتری رو به رو شده است: می‌توان از آن‌ها برای ساخت اکانت دوم در تلگرام یا واتساپ استفاده کرد.

طبیعی است که می‌توانید با استفاده از یک شماره مجازی، در پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ، تلگرام، سیگنال و … یک اکانت دوم بسازید (محبوب‌ترین کاربرد این قابلیت در ایران، همین است).

تذکر: از آن‌جایی که بیشتر این شماره‌ها، بعد از چند روز غیر فعال می‌شوند؛ هیچ تضمینی از بابت امنیت و ماندگاری آن‌ها نیست. در حقیقت، ممکن است تمام اطلاعاتی که در اکانت تلگرام دوم خود (که با شماره مجازی ساخته‌اید) به‌راحتی و بدون هیچ اطلاع قبلی، پاک شده و از دسترس خارج شوند.

در صورتی که تنها برای چند روز، به یک شماره تلفن نیاز داشته باشید، شماره مجازی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. خوشبختانه برنامه‌های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارند که می‌توانند این قابلیت را در اختیار شما قرار دهند. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از این اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی، در ایران کار نمی‌کنند!

وبسایت‌های ساخت شماره مجازی 

تعداد سایت‌هایی که خدماتی از قبیل ساخت شماره مجازی ارائه می‌دهند، زیاد است و ما تعدادی از آن‌ها را در این بخش معرفی می‌کنیم.

 

Sticky number

با وبسایت Sticky number می‌توانید یک شماره مجازی با کد کشور انگلستان داشته باشید. شماره‌ای که از این سایت استخراج می‌کنید، برای هر پیام‌رسانی مانند تلگرام و واتساپ قابل قبول خواهد بود.

 

receivefreesms

ترافیک این سایت پایین بوده و به وسیله آن می‌توانید از پیش‌شماره حدود 14 کشور شامل: آمریکا، فرانسه، کانادا، انگلستان و غیره برای ساخت شماره مجازی استفاده کنید. 

 

 

receive-smss

سایت receive-smss از هر کشوری به خصوص آمریکا، انگلستان، هند و غیره شماره مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد. البته بعضی شماره‌ها رایگان هستند و بعضی دیگر نیاز به پرداخت هزینه دارند. 

نحوه تماس با شماره مجازی

در بین برنامه‌ها و سایت‌هایی که معرفی شدند، برخی از آن‌ها مختص ساخت شماره برای تلگرام یا واتس آپ بودند؛ بنابراین اگر می‌خواهید با واتساپ تماس برقرار کنید، این کار در داخل خود برنامه ساخت شماره اتفاق می‌افتد. پس می‌توان نتیجه گرفت که برنامه‌هایی که با اینترنت کار می‌کنند، قادر به استفاده از شماره مجازی هستند.  

تفاوتی که بین شماره مجازی و معمولی وجود دارد، این است که با شماره تلفن معمولی، بدون استفاده از اینترنت و به صورت مستقیم با دیگر شماره‌های معمولی می‌توانید تماس بگیرید و به آن‌ها پیام بفرستید. در مقابل، در شماره مجازی قادر به انجام چنین کاری نخواهید بود. شماره معمولی توسط خطوط تلفن کار می‌کنند؛ ولی شماره مجازی از فضای ابری مشترک PBX بهره می‌برد و وجود حقیقی ندارد.  

چرا شماره مجازی نیاز داریم؟  

شماره مجازی برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به نمایش شماره اصلی خود در پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌ها ندارند. برای ساخت اکانت‌های مختلف نیاز به شماره‌های مختلفی است که بدون استفاده از گوشی یا سیم‌کارت اضافی، با خرید شماره مجازی می‌توان به این هدف دست پیدا کرد. شماره‌های مجازی را با پیش‌شماره کشورهایی مانند: آمریکا، انگلستان و غیره به دو صورت رایگان و یا پرداخت هزینه از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع می‌توان ساخت. 

 

 

۱۴۰۲/۱۱/۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت