مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

حضور سیم کارت همراه اول در نمایشگاه تلکام

سیم کارت همراه اول در نمایشگاه تلکام

اپراتور بزرگ همراه اول همواره به دنبال پیشرفت و جلب رضایت مشترکان سیم کارت های خود بوده است. در همین راستا با برگزاری نمایشگاه های مختلف، حضور فعال دارد. این اپراتور برای جذب مشترکان جدید و فروش سیم کارت های خود، طرح هی مختلفی را در این نمایشگاه ها ارائه می کند. همانطور که می دانید سیم کارت های همراه اول محبوبترین سیم کارت موجود در کشور می باشد. در همین راستا و براساس گزارشی که توسط اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شد از 2 تا 5 دی ماه سال 1402 با حضور نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 2023) با محوریت «تحول دیجیتال و اتصال پذیری» در سالن شماره 6 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این مراسم چهار روزه که هیات‌های تجاری از 9 کشور جهان در آن مشارکت داشتند همراه اول نیز با شعار «به آینده متصل شو» در سالن 6 نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشت.

در این نمایشگاه شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال در قالب شش زون تخصصی «IOT»، «58G»، «سرویس‌های اپراتوری»، «امنیت»، «آینده ارتباطی» و «خدمات مشترکان» به ارائه محصولات، سرویس‌ها و پاسخگویی به مشترکان پرداخت.

زون اینترنت اشیاء هم به ارائه سرویس‌های «ردگیری و مانیتورینگ کانتینری»، «خودروی متصل» و «ابزارهای هوشمند» اختصاص دارد و زون امنیت نیز به معرفی «راهکارهای جامع امضای دیجیتال»، «بیسیم سازمانی آواک» و «اپراتور امنیت» پرداخت.

فناوری نسل پنجم ارتباطی یا زون تخصصی 5G که در واقع برگرفته از رویکرد همراه اول در مقایسه با توسعه آخرین نسل از فناوری‌ها بر بستر شبکه ارتباطی خود است نیز ضمن این که برای بازدیدکنندگان «تجربه بکارگیری پلتفرم بومی Mec در قالب یک یوزکیس» به نمایش می‌گذارد از غرفه اپراتور اول تلفن همراه، «مودم‌های 5G» و «راهکارهای جامع شبکه سلولی خصوصی» را به کاربران ارائه داد.

همچنین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، با حضور در غرفه همراه اول علاوه بر آشنایی با محورهای اصلی «فراخوان ایده و محصول 5G»، در صورت داشتن ایده، محصول یا راهکاری در رابطه با یوزکیس‌های نسل پنجم ارتباطی از جوایز و مزایای شرکت در این فراخوان بهره بردند.

از دیگر بخش‌ها می‌توان به زون سرویس‌های اپراتوری اشاره کرد که به ارائه «سبد سیمکارت»، «خدمات رومینگ بین الملل و بین اپراتوری» و «خدمات ابری» نیز پرداختند. یکی از راه حل‌ها به عنوان سرویس زون آینده ارتباطی «واقعیت افزوده در دنیای تلکام» نام دارد که به تعامل با مخاطبان می‌پردازد و در زون در قسمت خدمات مشترکان نیز سرویس‌های «باشگاه مشتریان»، «از من بپرس»، «خدمات در محل همراه یار» و «توسعه خدمات غیرحضوری» پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود.

نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه دایر بود که متخصصان همراه اول در آن حضور داشته و مشارکت داشتند

 

۱۴۰۲/۱۰/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت