مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قیمت گذاری سیم کارت 0912 به چه صورت است؟

خرید سیم کارت 0912          

سیم کارت 912 بر اساس معیارهای قیمت گذاری می شود. شما نیز شاید فاکتورهای قیمت گذاری سیم کارت 0912 را بدانید اما دانستن این فاکتورهای شما را به قیمت واقعی سیم کارت رهنمون نمی کند. در زمان خرید سیم کارت 0912 برای دانستن قیمت واقعی سیمکارت، لازم است تا با رفتار بازار به خوبی آشنا بوده و در عین حال بتوانید فاکتورها را اولویت بندی نمایید. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، به نکات ریز و کلیدی دقت خواهند کرد، نکاتی که ممکن است از دید ما پنهان بماند.

این فاکتورهای شامل کد سیم کارت، کد منطقه جغرافیایی، وضعیت سیم کارت، رند و یا معمولی بودن، قدمت و اعتبار شماره و رفتار بازار تعیین خواهد شد. به همین دلیل بهتر است در این زمینه با افراد کارشناس مشورت داشته باشید.

توجه داشته باشید که قبل از فروش سیم کارت بهتر است از قیمت آن در بازار اطلاع داشته باشید، آنگاه بهتر می توانید تصمیم گیری کنید. به طور کلی تمامی شماره‌های کارکرده نسبت به سیمکارت های صفر از ارزش بالایی برخوردار نخواهند بود. شاید بهتر باشد به جای فروش به فکر معاوضه سیم کارت خود باشید. در این صورت شانس بیشتری برای داشتن یک شماره بهتر در اختیار خواهید داشت.
برای  اطلاع از قیمت سیم کارت خود می توانید از خدمات آنلاین مرکز سیم سنتر استفاده نمایید. به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن، ارزش و قیمت خط 0912 خود را خواهید فهمید. کارشناسان ما در این زمینه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما خواهند بود.

قیمت گذاری سیم کارت 0912 همراه اول بر اساس کد

اولین عددی که پس از کد 0912 می آید، توجه داشته باشید اگر شماره با عدد یک شروع شود، در این صورت گفته می شود، خط 0912 کد  یک است و اگر عدد  دو را دیدید، یعنی کد دو است. این الگو تا عدد 9 ادامه خواهد داشت.

 

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول براساس رند بودن

رند بودن یکی دیگر از فاکتورهای موجود برای تعیین قیمت نهایی سیم کارت است. رند بودن نیز خود به دسته های متفاوتی تعیین می شود. به عنوان مثال رند ده دهی، رند پله ای، رند تاریخ تولدی و ......

 

قیمت گذاری سیم کارت 0912 براساس وضعیت

وضعیت یا هما نصفر و یا کارکرده بودن سیم کارت معیار دیگر است که در قیمت نهایی خط شما تایر مستقیم دارد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم سیم کارت های صفر و کارنکرده نسبت به سیم کارت های کارکرده از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

 

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول براساس کد جغرافیایی

اپراتور همراه اول، سیم کارت ها را  براساس 8 منطقه جغرافیایی به مشتریان خود عرضه می کند. در هر بخش یک استان، به عنوان استان اصلی معرفی شده و بقیه به عنوان استان های تابع. در این راستا تهران، قم، سمنان، قزوین، البرز و کرج در یک ناحیه قرار گرفته اند و کد مربوط به آنها 0912 است.

قیمت گذاری رایگان خط 0912 در مشترکین جم

در مشترکین جم به صورت رایگان سیم کارت شما قیمت گذاری می شود. در این مرکز ارزش و قیمت شماره مورد نظر، به صورت دقیق  و حدودی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. اگر می خواهید از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید، کافی است با مراجعه به بخش تماس با ما با استفاده از شماره های درج شده با ما تماس حاصل کنید و در اسرع وقیت از قیمت واقعی سیم کارت خود اطلاع حاصل کنید.

 

۱۴۰۲/۷/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت