مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

مقایسه هزینه سیم کارت های عراقی با ایرانی

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت به صرفه و متناسب با سفر اربعین، یکی از مشکلات هرساله مسافران این سفر زیارتی است، در همین راستا اپراتورهای مختلف هرساله امکانات و خدمات سیم کارت های خود را برای این ایام افزایش می دهند. بسیاری از افراد نیز که هرساله نجربه ی این سفر را دارند توصیه می‌کنند برای برقراری ارتباط زائران از سیمکارت‌های عراقی استفاده کنند. فروش سیم کارت در کشور عراق نیز مانند ایران با قیمت های مختلفی همراه است. اگر شما نیز قصد سفر به کشور عراق و پیاده‌روی اربعین را دارید، در این گزارش می‌‌توانید هزینه‌های سیم کارت‌های عراقی را با هزینه سرویس رومینگ سیم کارت‌های ایرانی مقایسه و به صرفه‌ترین اپراتور را برای طول مدت سفر خود انتخاب کنید.

در ابتدا به معرفی ارپاتورهای عراقی پرداخته ایم. این سیم کارت ها مربوط به سه اپراتور «آسیاسل»، «کورت تلکام» و «زین» می باشد؛ شایان توجه ایت که امسال، کشور عراق این سیمکارت‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار زائرین قرار می‌دهد و مبلغی که باید بابت آن پرداخت شود، تعرفه حجم اینترنتی است که به‌صورت پیش‌فرض روی سیم‌کارت است. برای برقراری تماس و یا ارسال پیامک باید با کدهای دستوری که در این گزارش به تفکیک آمده، سیمکارت خود را شارژ نمایید.

مدت‌زمان اعتبار این سیم‌کارت‌ها متفاوت بوده و افراد می‌توانند یکی از دو حالت اعتبار یک ماهه یا اعتبار هفت‌روزه را انتخاب کنند.

هزینه مکالمه با سیمکارت‌های عراقی چقدر است؟

سیم کارت عراقی کورک تلکام (Korek Telecom)

سیم کارت‌های کورک تلکام کشور عراق ارزان ترین تعرفه مکالمه را برای ایرانیان در نظر گرفته و هزینه پیامک این اپراتور با اپراتورهای دیگر کشور عراق تفاوتی ندارد. یکی از قابلیت های سیم کارت کورک تلکام، بسته های اینترنت نامحدود این اپراتور می‌باشد که افراد با فعال کردن این بسته‌ها دیگر دغدغه اینترنت را در کشور عراق نخواهند داشت. هزینه مکالمه با سیم کارت کورک تلکام در هر دقیقه ۲۶۰ دینار و هزینه پیامک ۱۵۰ دینار است. 

سیم کارت عراقی زین (zain)

هزینه مکالمات سیم کارت زین با کشور ایران بیشتر از سیم کارت کورک تلکام بوده و بهترین آنتن دهی را بین سیم کارت‌های عراقی به اشخاص ارائه می‌کند. اگر این سیم کارت را تهیه کردید خوب است بدانید هزینه تماس با ایران هر دقیقه 270 دینار بوده و هزینه ارسال پیامک از طریق سیم کارت زین نیز تفاوتی با سیم کارت‌های اپراتورهای دیگر نداشته و نرخ یکسانی دارد که همان 150 دینار است.

سیم کارت عراقی آسیاسل (Asiacell)

سیم کارت عراقی آسیاسل گران‌ترین تعرفه‌های مکالمه را برای ایرانیان در نظر گرفته، البته این سیم کارت از لحاظ آنتن دهی بسیار مناسب است. این اپراتور هزینه هر دقیقه تماس با ایران را 280 دینار اعلام کرده و هر پیامک با سیمکارت آسیاسل نیز 150 دینار است.

 

 

۱۴۰۲/۶/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت