مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

رومینگ سیم کارت ها به چه صورت کار می کنند؟ 

فروش سیم کارت

با توجه به نزدیک شدن به سفر زیارتی اربعین مشترکان سیم کارت های اپراتورهای مختلف، نگران هزینه های رومینگی که برروی سیمکارت آنها اعمال می شود هستند. توجه داشته باشید هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. درنتیجه در صورتی که تماس وارده، از طرف شما پاسخ داده نشود، هیچ نوع هزینه‌ای برروی خط شما محاسبه نمی شود.

اما توجه به این نکته بسیار مهم است که این  مورد برای استفاده از دیتا صدق نمی کند.

به عنوان مثال در این مقاله به بررسی رومینگ سیم کارت های ایرانسل پرداخته ایم. مشترکان ایرانسلی با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه خود اطمینان حاصل کنند.

مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است قبل از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد 0098 را شماره‌گیری کنند. برای مثال: 00989351234567 (تلفن همراه) یا 00982187654321 (تلفن ثابت) به شما کاربران ایرانسلی عزیز توصیه می‌کنیم قبل از خرید بسته اینترنت رومینگ، نکته‌های زیر را مطالعه کنید.

- با شماره گیری کد دستوری #6*1111* (ستاره یازده یازده ستاره شش مربع) از خط ایرانسل خود می‌توانید باقیمانده اعتبار بسته‌ها را بررسی کنید.

- در صورت استفاده از خدمات اپراتورهایی به غیر از آنچه در کادر زیر برای هر کشور مشخص شده، هزینه اینترنت همراه شما بر اساس تعرفه رومینگ مربوط به آن کشور محاسبه می‌شود.

- بعد از بازگشت به ایران، امکان ادامه استفاده از بسته‌ها وجود ندارد و حجم باقیمانده آن منقضی می‌شود.

- تاریخ شروع استفاده از هر بسته خریداری شده معادل تاریخ خرید بسته خواهد بود، حتی اگر بیش از یک بسته خریداری شود. به مشترکان ایرانسلی پیشنهاد می‌شود که قبل از ورود به کشور عراق حداقل مبلغ 100 هزار تومان سیم کارت خود را شارز کنند و اگر در طول سفر برای برقراری تماس با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ) سیم‌کارت خود اطمینان حاصل کنند. همچنین پیشنهاد می‌شود مشترکان دائمی نیز به میزان مورد نیاز سقف مصرف مجاز سیم‌کارت خود را افزایش دهند.

 

۱۴۰۲/۵/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت