مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت رند و مزیت های این سیمکارت

 خرید خط رند 0912

قیمت گذاری سیم کارت ها بر اساس معیارهای خاصی انجام می پذیرد. کارشناسان مراکز فروش سیم کارت سیم کارت ها را بر اساس این معیارها تقسیم بندی می کنند. یکی از این معیار ها رند بودن خط مورد نظر می باشد. به بیان دیگر، یکی از مهمترین این معیار ها سیم‌کارت رند می باشد، این مزیت معیاری است که در ارتباط با قیمت و ارزش یک سیمکارت وجود دارد. بنابراین، این موضوع   که مربوط به رند بودن هر سیم‌کارت است که یک نکته مهم در بازار خرید سیم‌کارت‌ محسوب می‌شود.

هرچه سیم‌کارت بیشتر رند باشد، یعنی اگر شماره‌ی تلفن همراه از تکرار یک عدد خاص پیروی کند و الگوی خاصی داشته باشد، ارزش آن بیشتر خواهد بود و به طبع قیمت سیم کارت افزایش می یابد. به عبارت دیگر، سیم‌کارت‌هایی که شماره‌های تکراری تری دارند به عنوان سیم‌کارت‌های رند شناخته می‌شوند و معمولاً ارزش بالاتری دارند.

به عبارت دیگر، مقدار رند بودن یک سیم‌کارت می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت آن داشته باشد. با افزایش میزان رند بودن، ارزش سیم‌کارت نیز افزایش می‌یابد و ممکن است به قیمت‌های بالاتری در بازار عرضه شود. این نکته برای سرمایه‌گذاران و خریداران سیم‌کارت‌ها مهم است تا با انواع رند شناسی تلفن همراه در خرید سیم‌کارت آشنا باشند و تصمیم‌گیری مناسب را در انتخاب و خرید سیم‌کارت‌های مناسب انجام دهند. رند بودن سیم کارت باعث شده بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری های بلند مدت خود اقدام به تهیه سیم کارت های رند کنند.

مورد دیگری که باعث محبوبیت سیم کارت های رند شده است، ارزش و اعتباری است که این سیم کارت ها به صاحبان خود می دهند. داشتن یک خط رند ناخودآگاه باعث اعتبار بخشیدن به کسب و کار صاحب سیم کارت می شود. همچنین رند بودن باعث می شود افراد زیادی شماره شما را به راحتی از بر کنند که این امر نیز به صورت غیر مستقیم به رونق کسب و کار صاحب سیم کارت می افزاید. به بیان کلی تر یک شماره رند در ذهن ها بهتر می ماند و این می تواند یک مزیت بزرگ به ویژه برای صاحبان کسب و کار های مختلف باشد. در واقع این شماره ها در بیشتر کشور ها به شماره های Memorable یا ماندگار در ذهن یا قابل سپردن به ذهن شناخته می شوند.

یکی دیگر از مزایای داشتن خط رند برای کسب و کار ها برند سازی با خط رند است . یعنی اگر شما تصمیم بر تبلیغات با شماره سیم کارت تان را داشته باشید به راحتی در ذهن مخاطبان شما قرار می گیرد .

تا مخاطبتان هر زمان بخاهد به شما دسترسی داشته باشد دچار درد سر نمی شود و به راحتی شماره شما در ذهن مخاطب ثبت می گردد . برای مثال تبلیغات بیلبوردی در اتوبان ها ، افرادبسیاری اوقات به جای اینکه به تبلیغات توجه کنند . به شماره درج روی بیلبورد توجه می کنند . شماره اگر رند باشد نظر مخاطب را به خود جلب می کند  .

 

۱۴۰۲/۵/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت