مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

 رومینگ سیم کارت های همراه اول در عراق

خرید سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول هرساله درایام محرم به زائرین کربلا خدمات رومینگ ارائه می کنند. فروش سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول در رتبه اول خرید سیم کارت در بازار می باشد. این امکان برای زائران عتبات عالیات در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا و… فراهم شده تا به منظور کاهش در هزینه‌های ارتباطی خود در ایام ماه محرم با استفاده از سیم کارت خود و با شماره گیری کد دستوری#2913*10*(ستاره ده ستاره بیست و نه سیزده مربع) و یا خرید آنلاین برای خرید و فعالسازی بسته‌های رومینگ ویژه عراق اقدام کنند.

بسته رومینگ همراه اول شامل «اینترنت نامحدود 7 روزه» در عراق است که زائران ایرانی با فعالسازی بسته‌های مختص زائران عتبات عالیات، 15 دقیقه مکالمه رومینگ نیز هدیه خواهند گرفت که این بسته اینترنت پرسرعت خود را در شبکه‌های آسیاسل و کورک ارائه می‌دهد. همچنین به تمامی زائران «بسته مکالمه ویژه» ای شامل 15 دقیقه مکالمه رومینگی نیز ارائه می‌گردد.

راهنمای استفاده و خرید بسته های رومینگ همراه اول برای زائران عتبات عالیات:

- این امکان فراهم شده تا زائران بتوانند این بسته‌ها را از ایران، برای مسافرین خود در عراق خریداری نمایید.

- برای شرکت‌های محترم در صورت خرید از اپلیکیشن همراه من یا فروشگاه آنلاین، امکان دریافت فاکتور در انتهای خرید نیز وجود دارد.

- به منظور مدیریت بهینه هزینه‌ها، بهترین زمان خرید این بسته، روز خروج از کشور (قبل از گیت خروج) است.

- می‌توانید به طور همزمان چندین بسته (غیریکسان) خریداری نمایید.

- فعالسازی سایر بسته‌های رومینگ با بسته نامحدود امکان‌پذیر نیست.

- قابلیت تمدید خودکار برای بسته‌های رومینگ وجود ندارند.

- شما می‌توانید با استفاده از هدیه مکالمه با شماره‌های ایران یا شماره‌های همان کشور تماس بگیرید یا به تماس‌های از مقصد ایران و همان کشور پاسخ دهید.

- هدیه پیامک و مکالمه در صورت اتمام بسته اینترنت رومینگ، قابل استفاده می‌باشد.

- همزمان با خرید بسته، سرویس رومینگ مشترک فعال می‌شود. مدت زمان استفاده از بسته‌ها از زمان خرید بسته به مدت ذکر شده در مشخصات بسته قابل مشاهده می‌باشد.

- این امکان فراهم شده تا با استفاده از هدیه پیامک بتوانید به شماره‌های ایران پیامک ارسال کنید.

- سقف سرعت بسته دیتا نامحدود رومینگ بعد از مصرف منصفانه کاهش خواهد یافت ولی امکان دسترسی به شبکه دیتا تا انتهای بازه زمانی برقرار خواهد بود.

- بسته رومینگ نامحدود 7 روزه همراه اول در عراق، بعد از مقدار مصرف منصفانه 3 گیگابایت سرعت مصرف به 1 مگابایت در ثانیه کاهش می‌یابد.

- کلیه سیم‌کارت‌های حقیقی و حقوقی و اعتباری و دائمی می‌توانند بسته‌های رومینگ را فعالسازی کنند.

- مالیات و ارزش افزوده، به قیمت بسته‌ها اضافه می‌شود.

- امکان استفاده بسته‌های اینترنت داخلی در زمان رومینگ وجود ندارد.

 

۱۴۰۲/۵/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت