مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

با سیم کارت همراه اول هدیه تولد بگیر

خرید فوری سیم کارت همراه اول

با توجه به اینکه قیمت خط ۰۹۱۲ نسبت به سیم کارت های دیگر در زمان قیمت گذاری سیم کارت، بالاتر است اما این مورد از محبوبیت خرید سیم کارت های همراه اول کم نکرده است. با وجود محبوبیت بسیار همراه اول در بین متقاضیان سیمکارت، این اپراتور در راستای مشتری مداری و جذب بیشتر مشترکان خود در امر فروش سیم کارت، همواره طرح های متنوعی را ارائه می کند. از جمله طرح های پر طرفدار سیم کارت همراه اول ، طرح اینترنت رایگان در روز تولد کاربران می باشد. این طرح شامل سه بخش می شود که کاربران با توجه به علاقه مندی خود می توانند از بین سه مورد یکی را برای روز تولد خود انتخاب کنند. اپراتور همراه اول در روز تولد مشترکین خود به آنها سه هدیه‌ی مکالمه، بسته‌ی اینترنت و امتیاز باشگاه فیروزه‌ای می‌دهد که می‌توانید از میان این هدایا، بسته‌ی اینترنت رایگان 2 گیگابایتی را دریافت کنید که البته مهلت استفاده از آن نیز تنها 1 روز است.

  • ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه ، مشترکین همراه اولی که خواستند این هدیه را دریافت کنند . از سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # ۴۱۱ * ۱۰ * را شماره گیری کنند و هدیه خود را دریافت کنند .
  • بسته اینترنت ۲ گیگا بایت یک روزه ، مشترکین همراه اولی که خواستند این هدیه را دریافت کنند . از “سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # ۴۱۲۱ * ۱۰ * را شماره گیری کنند و هدیه خود را دریافت کنند .
    ۳ – ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای ( معادل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + ۲۰۰ مگا بایت اینترنت ) مشترکین همراه اولی که خواستند هدیه همراه اول در روز تولد را دریافت کنند . از سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # ۴۱۳ * ۱۰ * را شماره گیری کنند و هدیه خود را دریافت کنند .

نحوه فعال سازی

در آخر کاربران جهت راهنمایی می توانند از کد دستوری # ۴۱۹ * ۱۰ *  استفاده کنند . مشترک می تواند جهت استعلام وضعیت اینترنت ۲ گیگا بایتی کد دستوری * ۱۰ * ۴۱۲۰ # را شماره گیری نماید . هدیه همراه اول در روز تولد به کلیه مالکین سیم کارت همراه اول دائمی ( به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه ) و سیم کارت همراه اول اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دو طرفه و سلب امتیاز ) ارائه می شود . هم چنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند .

مالکین سیم کارت همراه اول دائمی” و سیم کارت همراه اول اعتباری ، می بایست در روز تولد خود یکی از هدایای ۲۴ ساعت مکالمه رایگان .

هدیه مکالمه درون شبکه یا اینترنت همراه اول ( MCI ) تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود . هدیه اینترنت ۲ گیگا بایتی نسبت به سایر طرح های اینترنت دارای اولویت مصرف بوده است . می تواند به صورت هم زمان با سایر طرح های اینترنت نیز فعال شود . هدیه همراه اول در روز تولد برای کلیه مشترکین است .

با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای ، امکان دریافت تمامی طرح های موجود در باشگاه فراهم می باشد . هم چنین امتیازات کسب توسط مشترک در هر سال ، تا پایان سال بعد از آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی می شود .

 

۱۴۰۲/۴/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت