مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص

خرید سیم کارت همراه اول

طرح فروش سیم کارت های دائمی جوانان با شماره های خاص یکی دیگر از طرح های اپراتور همراه اول می باشد. این اپراتور با توجه به استقبال جوانان از خرید سیم کارت های دائمی با تخفیف ویژه، در راستای ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود، این طرح را در دستور کار خود قرار داد.

سیم کارت همراه اول اولین سیم کارت و محبوب ترین سیم کارت موجود در کشور می باشد. خرید سیم کارت 912 همواره از اولویت های انتخاب کاربران تلفن همراه بوده است.

بر همین مبنا در این طرح، اپراتور همراه اول ، برای جوانان 18 تا 30 ساله که تا به حال سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان در نظر گرفته بود که یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی 1 ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

در طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان، با خرید سیم کارت می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد اینترنت 10 گیگابایتی یک ماهه، ۲.۵ گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت ۴ ماه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و همچنین ۲۰ دقیقه مکالمه برون شبکه به مدت یک ماه نیز به عنوان بسته های خوش آمد نیز استفاده نمایند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی با شماره های خاص می توانند به سایت همراه اول مراجعه کنند. لازم به ذکر است که محدودیت سنی افراد برای خرید سیم کارت های دائمی جوانان 18 تا 30 سال می باشد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی سیم کارت مورد نظر را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

لازم به ذکر است که هر فرد تنها مجاز به ثبت‌نام یک عدد سیم‌کارت نوجوانان خواهد بود.

لطفا در نظر داشته باشید که برای خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت نوجوان، شماره والد میبایست شماره فعال همراه اولی باشد.

سیم کارت دایمی جوانان به افرادی تعلق می‌گیرد که تابحال سیم کارت دایمی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. برای خرید آنلاین می‌توانید به وبسایت فروشگاه همراه اول Shop.mci.ir مراجعه کنید و یا به‌صورت حضوری می‌توانید به مراکز خدمات همراه اول مراجعه کنید:

  • بهفروشگاه آنلاین همراه اول وارد شوید.
  • بالای صفحهمنوی سیم کارت را باز کنید و در بخش سیم کارت ویژه، جوانان را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید، سه کارد برای شما نمایش می‌شود که در کادر اولانتخاب پیش شماره، در کادر دوم انتخاب سر شماره و در کادر سوم کد امنیتی است. (بعد از وارد کردن کد امنیتی روی گزینه مشاهده شماره‌ها کلیک کنید).
  • با انتخاب شماره مورد نظر گزینه خرید را کلیک کنید تا به سمت درگاه پرداخت هدایت شوید. در صورتیکهسیم کارت اعتباری دارید، شماره آن را وارد کنید تا سیم کارت بصورت رایگان درب منزل ارسال شود در غیر اینصورت باید بصورت حضوری به مراکز خدمات همراه اول مراجعه کنید.

۱۴۰۲/۳/۱۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت