مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت خود را غیر حضوری بسوزانید

خرید خط رند

سیم کارت ها بنا به دلایل مختلفی از دسترس ما خارج می شوند و نیاز داریم بدون مراجعه به مراکز فروش سیم کارت، شماره مورد نظر را بسوزانیم. شعب غیر حضوری خرید سیم کارت با توجه به افزایش دفاتر آنلاین رو به افزایش است.  در این مقاله قصد داریم طریقه سوزاندن سیم کارت ایرانسل و همراه اول را به صورت حضوری و غیر حضوری بررسی کنیم :

زمانی که گوشی شما دزدیده شده است باید سریعا نسبت به سوزاندن سیم کارت اقدام کرد . برای سوزاندن سیم کارت به صورت حضوری باید به یکی از نمایندگی های ایرانسل مراجعه کرد .روش سوزاندن سیم کارت اعتباری ایرانسل به صورت غیر حضوری به این صورت می باشد :

به دو روش میتوانید سیم کارت خود را  به صورت غیر حضوری بسوزانید .

  • روش اول: با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از سایر خطوط تماس گرفته شود .
  • روش دوم: نسخه وب ایرانسل من .

نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول به صورت حضوری :

جهت سوزاندن سیم کارت به صورت حضوری به نمایندگی های اپراتور همراه اول و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایید .

اگر ساکن تهران هستید به مراکز تلفن ثابت مراجعه نمایید .

اگر ساکن شهرستان هستید به امورمشترکین تلفن همراه مراجعه نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت سوزاندن سیم کارت به صورت حضوری :

  • حضور مالک و یا وکیل وی
  • تکمیل و امضای فرم درخواست
  • اصل کارت ملی
  • اصل وکالتنامه دارای اعتبار و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل

نکته : اگر سیم کارتتان دائمی باشد باید آخرین قبض پرداختی را تحویل داد .

نحوه سوزاندن  سیم کارت همراه اول  به صورت غیر حضوری:

نوشتن درخواست با شماره گیری ۰۹۱۲۹۹۹۰

ثبت درخواست از طریق سامانه ۹۹۹۰

ثبت درخواست از طریق کد #۲*۱۳۱*

مشترکین همراه اول  باید دقت کنید اگر سیم کارت شما از نوع اعتباری باشد به صورت دائم سوزانده خواهد شد. اما اگر سیم کارتتان دائمی باشند ۲۰ روز غیر فعال خواهد شد و باید نسبت به سیم کارت جدید خود اقدام نمایید. بعد از گرفتن سیم کارت هم هزینه مربوطه از اعتبار حساب سیم کارت کم خواهد شد.

  روش سوزاندن سیم کارت از طریق اپلیکیشن:

با نصب اپلیکیشن همراه من میتوان  نسبت به سوزاندن سیم کارت اقدام نمایید.

طریقه سوزاندن سیم کارت همراه اول از طریق کد دستوری:

با شماره گیری کد دستوری #۲*۱۳۱* میتوان نسبت به سوزاندن سیم کارت اقدام کرد.

چند نکته در رابطه با روش سوزاندن سیم کارت اعتباری همراه اول:

امکان تعویض سیم کارت اعتباری بعد از سوزاندن آن وجود خواهد داشت .

هزینه تعویض و دریافت سیم کارت جدید از میزان اعتبار مشترک کسر می شود.

مشترکینی که در یکی از شهرها اقدام به سوزاندن سیم کارت خود نموده اند باید به ادارات مشترکین مراکز استان ها مراجعه نمایند.

مهمترین دلیل سوختن سیم‌کارت

، آسیب‌های فیزیکی مثل قراردادن نادرست در خشاب، تماس با رطوبت و خوردگی پین‌های آن باشند. با این حال موارد دیگری مثل وارد کردن کد PUK اشتباه یا ویروس‌ها  هم منجر به این اتفاق خواهد شد.

تعویض سیم کارت سوخته

برای رفع مسدودی سیم کارت سوخته کافی است به یکی از دفاتر و مراکز مجاز خدمات اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول مراجعه کنید. آدرس این مراکز و دفاتر را در وبسایت های هرکدام از این اپراتورها می‌توانید پیدا نمایید. سپس درخواست تعویض سیم کارت را انجام دهید. به این روش شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی سیمکارت خود را به صورت فعال و با همان شماره قبلی خود دریافت و استفاده نمایید

تعویض سیم کارت سوخته ایرانسل غیر حضوری

برای تعویض سیم‌کارت ایرانسل حتما نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. با مراجعه به سایت این اپراتور می‌توانید شماره سیم کارت را همراه با کد ملی وارد کنید و سپس با احراز هویت از طریق ایمیلی که با آن ثبت نام کرده‌اید یا سیم‌کارت دیگری که به نام خودتان میباشد ، سیم کارت جدید را در نشانی خود دریافت نمایید.

تعویض سیم کارت همراه اول درب خانه

همراه اول امکان بازیابی سیمکارت سوخته غیر حضوری را دارا می باشد . این سرویس تنها به مالک سیم‌کارت ارائه می‌شود. برای استفاده از آن باید شماره 9990 تماس گرفته شود و کلید 4 فشارداده شود. نماینده همراه اول در کمتر از 3 ساعت به محل شما مراجعه خوهد کرد و فرایند تعویض را انجام خواهد گرفت .

این سرویس هزینه بیشتری نسبت به مراجعه حضوری دارد.این هزینه به قبض مشترکین دائمی اضافه می شود و مشترکین اعتباری هم باید از شارژ حساب خود آن را پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که این سرویس تنها در مراکز استان و 85 شهر قابل استفاده می باشد .

سخن آخر

برای تعویض سیم کارت سوخته هم می‌توانید به‌صورت حضوری و هم غیر حضوری (همراه اول و ایرانسل) اقدام نمایید . برای تعویض حضوری کافی می باشد با مدارک مورد نیاز، به یکی از دفاتر خدمات اپراتور خود مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

 

۱۴۰۲/۳/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت