مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

مالکیت سیم کارت های زیر 18 سال

خرید سیم کارت همراه اول

خرید سیم کارت های دانش آموزی و نوجوانان شرایط خاص خود را دارد. با توجه به افزایش فروش سیم کارت در بین دانش آموزان و نوجوانان در این مقاله قصد داریم به بررسی مالکیت این سیم کارت ها بپردازیم. 

استفاده از موبایل و تبلت، مسئله مالکیت سیم کارت زیر 18 سال به دغدغه بسیاری از والدین تبدیل شده است. سیم کارت همراه اول در بین دانش آموزان و نوجوانان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. به عنوان مثال سیم کارت انارستان همراه اول نوعی سیم کارت رایگان برای افراد زیر 18 سال می باشد. این سیم کارت به منظور برطرف کردن خواسته های دانش آموزان طراحی شده است. این اپراتور بسته های متنوع اینترنتی با سرعت بالایی به مشترکان انارستان داده است.

یکی دیگر از این سیم کارت با نام درسا در بازار وجود دارد که برای افراد زیر 18 سال تهیه شده است. امکان ارسال پیام و ایجاد تماس صوتی با استفاده از این سیم کارت وجود ندارد. همچنین استفاده از اینترنت نیز با محدودیت هایی همراه است. در نهایت والدین می توانند میزان استفاده فرزندان خود از اینترنت و فضای مجازی را کنترل کنند. یکی دیگر از سیم کارت های ارائه شده همراه اول برای دانش آموزان، سیم کارت شاد می باشد. این سیم کارت قابلیت ارسال پیام و برقراری تماس را دارد اما والدین امکان بررسی و کنترل استفاده فرزندان از محیط مجازی و اینترنت را دارند. این سیم کارت برای افراد 6 تا 18 سال طراحی شده است. این سیم کارت ها مشکل ممنوعیت فروش سیم کارت های عادی به افراد زیر 18 سال را حل کرده اند.

مالکیت سیم کارت همراه اول

سیم کارت هایی که مخصوص کودک و نوجوان هستند در همان ابتدای خرید به نام والدین خریداری می شوند و نیازی به انتقال مالکیت ندارند. اگر سیم کارت با نام والدین خریداری شود؛ زمانی که فرزند به سن قانونی برسد می تواند با به همراه داشتن مدارک لازم جهت تغییر مالکیت اقدام کند.

انتقال مالکیت سیم کارت به صورت آنلاین

مشترکان می توانند در زمان انتقال مالکیت سیم کارت زیر 18 سال   به صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام کنند. در نهایت شخص باید به همراه مالک سیم کارت به یکی از نمایندگی ها و دفاتر اپراتور مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه، دریافت کد انتقال سیم کارت و در آخر تنظیم سند، مالکیت سیم کارت را تغییر دهد. سایتی برای تغییر مالکیت به صورت آنلاین وجود ندارد و شما باید به صورت حضوری اقدام کنید.

تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول متوفی

تغییر مالکیت سیم کارت متوفی با سیم کارت های دیگر کمی متفاوت است. متقاضی باید با در دست داشتن گواهی انحصار وراثت و وکالت کتبی از دیگر وراث به همراه مدارک شناسایی خود، به یکی از نمایندگی های اپراتور همراه اول مراجعه کند. پس از طی شدن مراحل قانونی به راحتی می توان نسبت به فعال شدن سیم کارت اقدام کرد. در صورتی که قصد سوزاندن سیم کارت متوفی را دارید، باز هم به گواهی انحصار وراثت و وکالت کتبی سایر وراث نیاز خواهید داشت.

 

۱۴۰۲/۳/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت