مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قابلیت تماس تصویری برای سیم کارت همراه اول

خرید فوری سیم کارت همراه اول

بر اساس خبرهای رسیده امکان تماس تصویری برای سیم کارت همراه اول فعال شده است. خرید سیم کارت های همراه اول در بازار فروش سیم کارت از اقبال بالاتری برخوردار است. این اپراتور در راستای مشتری مداری  در طرحی جدید از اجرای تماس تصویری توسط سیم کارت های همراه اول خبر داد.

براساس این خبر ومصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه یک دقیقه تماس ویدئویی برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۱۵۰ تومان می باشد. همچنین به اپراتورها می توانند تا بسته‌هایی با تعرفه متفاوت برای این خدمت را تعریف کنند.

این طر در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱، برگزار و تصویب شد. خدمتی که پس از چندین وعده وزیر ارتباطات، سرانجام اواخر فروردین‌ماه امسال عملیاتی شد. درحال‌حاضر برخی از مشترکین همراه اول می‌توانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی، روی شبکه این اپراتور تماس تصویری برقرار کنند.

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، سقف تعرفه یک دقیقه مکالمه ویدئویی (اعم از درون‌شبکه و برون‌شبکه) برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری برابر ۱۵۰ تومان است.

در ماده ۲ این مصوبه به دارندگان پروانه ارائه ‌دهنده خدمات تلفن همراه اجازه داده شده تا با رعایت مفاد این مصوبه و دیگر مقررات و شرایط مربوط، بسته‌های مختلف تعرفه‌ای را متناسب با نیاز مشترکین تعریف و ارائه کنند.

کمیسیون تأکید دارد اپراتورها حق ندارند برای تماس تصویری مبالغی تحت عنوان خدمت داده تلفن همراه دریافت کنند.

همچنین در ماده 4 این مصوبه، تعرفه اتصال متقابل مکالمات ویدئویی بین اپراتورهای مختلف 50 درصد «سقف تعرفه مکالمه ویدئویی» تعیین شده است.

در ماده پنج نیز آمده به شرط تفکیک درآمد خدمت مکالمه ویدئویی در صورت‌های مالی حسابرسی‌شده، رعایت الزامات مصوب کمیسیون و تأیید سازمان، حق‌السهم دولت از درآمد ارائه خدمت مذکور تا انتهای سال 1403 معادل هشت درصد است.

هیئت وزیران نیز بنابر پیشنهاد ماده 5 مصوبه یادشده، در جلسه 21 اسفندماه سال 1401 نیز حق‌السهم دولت از درآمد ارائه خدمت مکالمه ویدئویی را 8 درصد تعیین کردند.

گفتنی است بنابر اعلام وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی این سرویس، تولیدکنندگان گوشی باید همکاری کنند؛ چرا که باید این قابلیت روی گوشی‌هایی که در ایران موجود است، فعال شود.

زارع‌پور همچنین اعلام کرد تحقق این موضوع در حوزه کاری آن‌ها نیست: «با تولیدکنندگان گوشی هم درحال رایزنی هستیم، اما در حوزه کاری ما نیست. از سوی وزارت صمت و وزارت امور خارجه درحال پیگیری هستیم که تولیدکنندگان خارجی این مدل گوشی‌ها، این قابلیت را فعال کنند.»

 

 

۱۴۰۲/۲/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت