مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انواع سیم کارت رند در ایران

خرید سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول محبوبترین و پرفروش ترین سیم کارت در ایران می باشد. این اپراتور بسته رند بودن خطوط خود را دسته بندی کرده است. سیم کارت 912 اولین شماره های موجود در ایران بودند. این خطوط دارای کد بندی می باشند که این کد بندی نیز دارای دسته بندی هایی می باشد.

متخصصان در این امر خط رند همراه اول را به دسته هایی تقسیم کرده اند که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

انواع سیم کارت رند

رند آینه ای، رند پله ای، رند سه پله، رند ترازویی، سیم کارت رند ترتیبی، رند ده دهی، رند صد صدی، رند هزاری، رند ده هزاری، رند میلیونی، رند جفت جفتی، رند ه جفت، رند 2 رقمی، رند تکرار دو رقم یکی، رند تاریخ تولدی، رند سه رقم یکی، رند چهار رقم یکی، رند پنج رقم یکی، رند شش رقم یکی، رند هفت رقم یکی، رند حروفی، رند گفتاری، رند سایر

قصد داریم در این مقاله و مقاله های آتی به معرفی این تقسیم بندی بپردازیم.

سیم کارت رند آیینه ای

بررسی رند آینه ای از اول و از آخر

در این تقسیم ، سیم کارت رند آینه ای کی از بهترین خطوط رندی است که در بازار فروش سیم کارت موجود می باشد، سیم کارت های رند آینه ای به عنوان مثال*** 45 54 0912 دقت کنید 54 اگر برعکس کنید می شود 45 به این شماره رند می گویند رند آینه ای از اول اگر این اتفاق به آخر شماره بیافتد، سیم کارت رند آینه ای از آخر نام دارد. مزایای سیم کارت آینه ای اگر شما دو شماره اول به خاطر بسپارید حالا برعکس می نید و دو شماره دیگه پیدا می شود . یکی دیگر از مزایا حفظ کردن بسیار راحت است . از معایب رند آینه ای این است که  حتما باید رند آینه ای در نوشتار نشون بدید ، تا مخاطب شما متوجه بشه سیم کارت شما از نوع رند آینه ای است . سیم کارت رند آینه ای از دسته سیم کارت های با قیمت متوسط می باشد. این پخطوط برای افرادی پیشنهاد می شود ، حفظ شدن شماره برای مخاطب در اولویت اول است.سیم کارت رند آینه ای حد اقل 4 رقم به صورت متقارن نسبت به یکدیگر قرار می گیرند. هر آنچه تعداد ارقام بیشتر شود سیم کارت ارزش بیشتری دارد. جالب است بدانید 4 رقم مذکور شامل پیش شماره نیست. رند آینه ای سیم کارت هایی هستند که 4 تا بیشتر ارقام به صورت متقارن یا معکوس قرار گرفته اند. 

به عنوان مثال :  ***45 54 0912  ،  987 * 789 0912 ،  3223 *** 0912 ، 9559 *** 0912

 

 

 

 

۱۴۰۲/۲/۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت