مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های توکن همراه اول

خرید فوری سیم کارت همراه اول

سیم کارت های توکن NFT همراه اول مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت. فروش سیم کارت های توکن توسط اپراتور همراه اول در سال گذشته آغاز شده است. این اپراتور سیمکارت های توکن NFTرا در سامانه بی تا ققنوس منتشر کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت همراه کسب و کار هوشمند از سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT رونمایی کردند. این اپراتور گامی به سوی توسعه خدمات در بستر بلاچین به پیش رفت. جالب است متقاضیان خرید سیم کارت همراه اول بعد از تهیه سیم کارت های اعتباری و دائمی می توانند بسته اینترنت رایگان همراه اول با زمان و حجم دلخواه را استفاده کنند. همراه اول توانست برای بار نخست در دارایی دیجیتال تلکامی در فضای بلاکچین سرمایه گزاری کند.

 همراه اول توانست اولین پلتفرم صدور گواهی اصالت دیجیتال در قال توکن را در بهمن ماه سال 1400 در موزه ارتباطات تهران مراسم رونمایی را برگزار کردند.

اپراتور همراه اول در اکوسیستم فین تک و اپراتور کشور محصولات چون اوانو و همراه من در کارنامه فعالیت خود دارد. در دو سال گذشته با بررسی های تجاری فناوری بلاچین درحوزه مخابرات همچنین فعالیت اپراتور ها با تیم متخصص توانست چند پروژه بلاکچین را تجربه کند. اپراتور همراه اول توانست صدور گواهی دیجیتال سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT به صورت بلاکچینی را تجربه کند. سیم کارت های همراه در قال توکن به صورت سیم کارت دائمی می باشند. با طراحی دو سیم کارت به صورت نمادین از طرف اپراتور همراه اول در سامانه بی تا ققنوس نخستین تجربه ثبت دارایی دیجیتال تلکامی در فضای بلاکچین می باشد. جالب است بدانید برای اولین بار گواهی دیجتال برای یک تلکامی منتشر شد. در گام نخست صدور گواهی دیجیتال برای یک دارایی به صورت دیجیتال و مخابرات است. این طرح می تواند در ارائه گام های توسعه فناوری در سرویس های بعدی کمک قابل قبولی کند.

قابلیت توکن NFT

جالب است بدانید توکن غیر مثلی یا غیر قابل تعویض توکنی می باشد که هر واحد ارزش متفاوتی دارند ، امروزه توکن NFT در حوزه دیجیتال کاربرد بسیاری دارد. مانند تصویر موسیقی و کارایی ویدیویی در هر حوزه و دیجیتال تعریف شده اند. بدین صورت به صورت NFT خرید و فروش خواهد شد.اگر در بازی  و گیم ها ویدیویی شناختی داشته باشید می توانید با کمک توکن NFT آیتم متفاوت بازی را خریداری کنید. آیتم مانند لباس و سلاح جالبه بدانید مدیر توییتر این پیام به صرت NFT و برای حراجی و مزایده قرارداد.جالب است بدانید توکن NFT مانند اقلام فیزیکی دیجیتالی می باشند. بدین صورت به جای نقاشی رنگ روغن بر روی دیوار آویزان خریدار می تواند فایل دیجیتالی نقاشی را دریافت کند.توکن NFT می تواند یک زمان تنها یک مالک داشته باشد. داده های شگفت انگیز NFT مالکیت و مالکیت توکن بین مالکان دیگر را راحت می کند. مالک می تواند اطلاعات مخصوصی را داخل آن قرار دهد. به عنوان مثال هنرمندان امضای متادیتا در NFT امضا کردند.

 

 

۱۴۰۲/۱/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت