مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

عیدانه سیم کارت همراه اول در سال 1402

سیم کارت همراه اول

عیدی همراه اول برای سیم کارت دائمی و اعتباری چه شرایطی دارد. با فرارسیدن نوروز باستانی 1402 اپراتور بزرگ همراه اول به مشترکان قدیمی و متقاضیان جدید خرید سیم کارت های همراه اول عیدی می دهد. این اپراتور خبر از بسته‌های عیدانه ویژه‌ای برای تمامی مشترکان سیمکارت دائمی و اعتباری خود داده است که از 29 اسفندماه تا پایان عید سعید فطر در سال 1402 در دسترسند.

این طرح از 29 اسفندماه تا پایان عید سعید فطر در سال 1402، در قالب عیدی اول، آغاز شده است. متقاضیان می توانند برای آگاهی از این طرح با مراجعه به درگاه فروش سیم کارت همراه اول و همچنین مراجعه به اپلیکیشن همراه من از هدایای آگاه شوند.

همچنین بر اساس اعلم این اپراتور، این بسته‌های ویژه عیدانه در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» مختص استفاده از کسب‌و‌کارهای دیجیتال و «بسته و اعتبار» شامل اعتبار داخل شبکه و بسته‌های اینترنت طراحی شده که فعال‌سازی آن‌ها تنها از طریق اپلیکیشن "همراه م"  امکان‌پذیر است.

متقاضیان می‌توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من که ارائه‌دهنده خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول است، از قسمت طرح‌های تشویقی، گزینه «عیدی 1402» را انتخاب کنند.

در این قسمت دو گردونه مجزای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» وجود دارد که با انتخاب مشترک، یکی از آن‌ها شروع به چرخیدن می‌کند و درنهایت به‌صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می‌شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب‌وکارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجی‌کالا، نماوا، آچاره و جاجیگا می‌شود.

گردونه «بسته و اعتبار» نیز شامل بسته‌های متنوع نظیر «اعتبار داخل شبکه همراه اول از 10 تا 100 هزار تومان» و همچنین بسته های «یک‌ساعته، 2 ساعته و 2 روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» می‌شود. در این بخش بسته‌های اینترنتی متنوعی نظیر «1 گیگ، 2 گیگ و نامحدود 2 روزه» نیز گنجانده شده است.

بنابراین تمامی مشترکان همراه اول در این طرح ضمن سنجش میزان شانس خود، از هدایای نوروزی همراه اول با عنوان «عیدی اول» نیز بهره‌مند می‌شوند.

همراه اول ضمن گرامیداشت تقارن نوروز 1402 با ایام ماه مبارک رمضان، مهلت فعال‌سازی بسته‌های عیدانه را تا عید سعید فطر اعلام کرده است.

 

۱۴۰۲/۱/۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت