مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های مزایده ای مخابرات

خرید فوری سیم کارت همراه اول

اقدام شرکت مخابرات برای فروش سیم کارت های مزایده ای در بازار. سیم کارت ها نیز مانند دیگر کالاهای موجود در بازار امکان خرید به صورت مزایده ای را دارند. برای خرید سیم کارت همراه اول تنها کافی است کارت ملی یا شناسنامه به نام شما باشد. بنابراین در صورت موجود نبودن کارت ملی یا شناسنامه امکان خرید سیمکارت برای شما وجود ندارد. علاوه بر این اگر شما بخواهید برای شخص دیگری اقدام به خرید سیمکارت همراه اول کنید، حضور فرد الزامی است.

شرکت مخابرات ایران مانند دیگر سازمان های دولتی و خصوصی اقدام به برگزاری انواع مناقصات و مزایدات می کند که یکی از آنها مزایده مخابرات در حوزه سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول است.

همچنین خود این شرکت نیز در انواع این فرایندها شرکت می کند. این فرایندها با اعلام سازمان برگزار کننده مزایده یعنی مخابرات ایران شروع شده و در روزنامه های کثیرالانتشار یا وب سایت های اطلاع رسانی این آگهی ها منتشر می شود.

سپس متقاضیان با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز وارد فرایند رقابتی  شده و در صورتی که بالاترین قیمت را نسبت به رقبا ارائه بدهند، برنده مزایده مخابرات ایران خواهند بود. مزایده مخابرات، عمدتا در حوزه هایی مانند مزایده  فروش خط تلفن همراه، مزایده سیم کارت همراه اول، مزایده فروش حق امتیاز و اشتراک تلفن همراه،  مزایده امتیاز سیم کارت تلفن همراه و غیره بوده است.

سیم کارت های همراه اول به دو صورت قابلیت خرید دارند: اعتباری و دائمی. هر کدام از این سیم کارت ها نیز دارای مزایای منحصر به فرد خود هستند و اولویت با سیم کارت دائمی همراه اول است.

در میان اپراتورهای فعالی که در کشور وجود دارد؛ اپراتور همراه اول دارای بیشترین مشترک است و سیم کارت های آن ارزش و محبوبیت بیشتری دارد. این سیم کارت ها از لحاظ وضعیت نیز به پنج دسته کلی تقسیم می شود: سیم کارت صفر به نام، سیم کارت پک صفر مخابراتی، سیم کارت پک سلبی، سیم کارت کارکرده و سیم کارت در حد صفر.

سیم کارت صفر مخابراتی به سیم کارتی گفته می شود که هیچ گونه تماسی از آن برقرار نشده باشد ، از خدمات ارسال پیامک و اینترنت هم استفاده نکرده باشد . این سیم کارت ها همان سیم کارت های صفر هستند اما به صورت پک به فروش می رسند. در داخل پک این سیم کارت ها، یک سیم کارت خام و یک کارت فعال سازی وجود دارد که به وسیله این کارت فعال سازی سیم کارت فعال می شود.

نکته ای که در ارتباط با این سیم کارت ها باید به آن دقت داشته باشید این است که در نگهداری این سیم کارت باید دقت بالایی داشته باشید زیرا به دلیل بی نام بودن آنها اگر مفقود شود هر شخصی می تواند "سیم کارت" را با نام خود فعال کند و شما دیگر هیچ دسترسی به آن سیم کارت نخواهید داشت.

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت