مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

دریافت "هدایای دیجیتال" با خرید سیم کارت های همراه اول

قیمت سیم کارت

سیم کارت های جدید همراه اول به همراه "هدایای دیجیتال" در دسترس متقاضیان می باشد. اپراتور بزرگ همراه اول در طرحی جدید به کاربرانی که قصد خرید سیم کارت های این اپراتور را دارند هدایای دیجیتال ارائه می کند. این اپراتور در آخرین روزهای سال 1401 طرح ویژه فروش سیمکارت های دائمی و اعتباری با «هدایای دیجیتالی» را اجرا می کند تا علاقه مندان عضویت در خانواده بزرگ و معتبر همراه اول، با دست پر به استقبال نوروز 1402 بروند.

بر اساس این طرح ویژه به تمامی خریداران سیمکارت های دائمی هدیه ویژه 2 میلیون تومانی و سیمکارت اعتباری هدیه ویژه 1.5 میلیون تومانی اعتبار خدمات زندگی دیجیتال ارائه می شود.

متقاضیان می توانند بعد از خرید سیم کارت های همراه اول از این هدیه که شامل اعتبار یا تخفیف های ویژه برای استفاده از اپلیکیشن های جذاب و کاربردی در حوزه های سفر و گردشگری (توریسم)، تفریح و سرگرمی، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی، دوره های آموزشی، بیمه خودرو، خدمات در منزل و سلامت دیجیتال می شود، استفاده کنند.

مشترکان پس از خرید سیمکارت جدید در بازه زمانی 9 تا 28 اسفند 1401 و فعالسازی آن، می توانند برای دریافت هدیه خود وارد اپلیکیشن "همراه من"  شده و سپس به بخش «خدمات» و «خدمات زندگی دیجیتال» بروند.

با ورود به بخش مذکور کدهای اعتبار یا تخفیف اختصاصی برای هر یک از اپلیکیشن ها و پلتفرم های دیجیتالی حاضر در این طرح به متقاضی ارائه می شود که می توان کدهای مذکور را در اپلیکیشن موردنظر وارد و برای ثبت سفارش یا دریافت خدمات اقدام کرد.

گفتنی است، متقاضیان و کاربرانی که از این هدایای ویژه دیجیتال بهره مند می شوند، می توانند همزمان با خرید سیمکارت جدید، بسته های معمول هدیه مکالمه و اینترنت نیز که به هر مشترک جدیدی تعلق می گیرد، را استفاده کنند که مشاهده جزئیات بسته های هدیه از طریق سایت فروشگاه همراه اول امکانپذیر است.

 

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت