مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های بدون ثبت در افغانستان

قیمت گذاری سیم کارت

سیم کارت های بدون ثبت در افغانسان قابل فروش نیستند. فروش سیم کارت در افغانستان نیز دارای قوانی و قواعد خاص خود است. طالبان در متنی اعلام کرده که هیچ کاربری بدون ثبت سیمکارت نمی تواند اقدام به خرید سیم کارت کند. این گروه در متنی اعلام کرد که من‎ بعد هیچ شرکت مخابراتی حق ندارد که سیم‌ کارت‌ها را بدون ثبت به فروش برسانند.

از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان دولت طالبان تمامی قوانین موجود در این کشور را تغییر دادند. یکی از اداراتی که مشمول این تغییرات شده است مخابرات و اداره ارتباطات این کشور می باشد. دولت طالبان دراعلامیه‌ای گفته که کابینه به وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی دستور داده که فیصله کابینه را عملی کرده و جلوی فروش سیم کارت‌های بدون ثبت از سوی شرکت‌های مخابراتی را بگیرند.

دولت طالبان در ادامه ی این اعلامیه افزوده است که :" کابینه به نهادی‌های امنیتی دستور داده که در هماهنگی با وزارت مخابرات و تکنالوژی و معلوماتی فیصله کابینه مبنی بر جلوگیری از فروش سیم کارت‌های بدون ثبت را بالای شرکت‌های مخابراتی تطبیق کنند".

گفتنی است که کابینه به تاریخ 20 دلو سال گذشته به وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دستور داده بود که طرح ثبت سیم‌ کارت‌های غیر قانونی را تهیه کرده آنرا به شکل تدریجی طوری تطبیق کنند که شهروندان با مشکلات مواجه نشوند.

بر اساس معلومات اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان فروش سیم کارت در این کشور نیز مانند دیگر کشور ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و شرکت مخابرات این کشور طی 20 سال گذشته 34 میلیون سیم کارت به فروش رسیده که 22 میلیون آن فعال می‌باشد.

به گفته مسئولان اترا در بسیار از رویداد‌های ضد امنیت از سیم‌ کارت‌های استفاده می‌شوند که ثبت و راجستر نشده ‌اند.

این تصمیم کابینه طالبان درحالی اتخاذ می‌گردد که در اکثر ولایات هنوز هم سیم کارت‌های مخابراتی به شکل آزاد و بدون ثبت و راجستر به فروش می‌رسند.

 

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت