مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های دانش آموزی به صورت رایگان

خرید فوری سیم کارت

سیم کارت  های دانش آموزی چه سیمکارتی است؟ فروش سیم کارت های دانش آموزی سالها است که در بازار مورد توجه دانش آموزان می باشد. اگر شما هم به دنبال راهی برای خرید سیم کارت دانش آموزی به طور رایگان هستید می‌توانید از طریق مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین اپراتور موردنظر یا دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام و تهیه سیمکارت های دانش آموزی کنید.

به منظور فعال‌سازی و خرید سیمکارت به شناسنامه کودک یا دانش آموز، کارت ملی والدین (پدر یا مادر) و درنهایت کد فعال‌سازی سیم‌کارت نیاز است.

فعال‌سازی این سیم کارت فقط با حضور یکی از والدین به همراه مدارک شناسایی (کارت ملی والد، شناسنامه فرزند) امکان‌پذیر است و دانش آموزان به تنهایی نمی‌تواند برای خرید آن اقدام کند. ناگفته نماند که هر کودک یا نوجوان دارای سن 6 تا 18 ساله نمی‌تواند بیشتر از یک سیمکارت دریافت کند.

طبق گفته انارستان امکان دریافت سیمکارت‌های انارستانی برای کودکان و نوجوانان اتباع خارجی نیز وجود دارد. به منظور انجام این کار والدین آن‌ها می‌توانند با همراه داشتن کارت آمایش یا گذرنامه خود و فرزندانشان، اقدام به تهیه و فعال‌سازی سیم کارت برای فرزندانشان نمایند.

برای خرید سیمکارت دانش‌آموزی به صورت اینترنتی کافی است شما به فروشگاه وب‌سایت همراه اول مراجعه کنید و سپس با انتخاب پیش کد 994 و سرشماره، کد امنیتی را وارد کنید تا شماره‌ها را ببینید، یکی از سیم کارت‌ها را انتخاب کرده و آن را بخرید.

قیمت سیم کارت دانش آموزی چقدر است؟

در زمان نگارش این مقاله قیمت سیم‌کارت دانش‌آموزی انارستان رایگان است. سیمکارت‌های مخصوص کودک و نوجوان به منظور خوشامد گویی معمولاً دارای مقدار اندکی شارژ اولیه و بسته‌های اینترنتی هستند.

اگر سیم کارتی گم شود برای صدور مجدد آن مجبور به پرداخت هزینه هستید.

معایب سیم کارت دانش آموزی

مطمئن‌ترین گزینه برای استفاده دانش آموزان از شبکه‌های اینترنتی سیمکارت‌های دانش‌آموزی است، البته در صورتی که کودک فقط به اینترنت سیمکارت دسترسی داشته باشد و نتواند به وای‌فای متصل شود.

از مهم‌ترین تفاوت این سیم کارت با سیمکارت‌های عادی می‌توان به پیروی از یک وایت لیست اشاره کرد، به این منظور که دسترسی به اینترنت بر اساس آن تعریف می‌شود. این فهرست سفید گاهی ممکن است شامل برنامه‌ها و اپ‌هایی شود که از نظر شما فرزندتان به استفاده از آن نیاز دارد وعدم دسترسی به آن معنایی ندارد. هرچند می‌توان با تکمیل فرم درخواست، وب سایت‌ها و برنامه‌هایی که می‌خواهید را برای ورود به وایت لیست پیشنهاد دهید، اما این پروسه زمانبر است و احتمال‌عدم موافقت با درخواستتان هم وجود دارد.

سیم‌کارت‌های انارستانی استفاده از اپ‌هایی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و… محدود کرده است. هرچند این اپ‌ها از زمان غیرمجاز شناخته شدن برای عموم مردم و افراد بالای 18 سال، با سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی هم به دلیل‌عدم اطمینان محتوا برای کودک و نوجوان در دسترس نبودند.

در سیم‌کارت انارستان تنها امکان استفاده از پیام رسان‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی مجاز وجود دارد.

 

 

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت