مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تشخیص سیم کارت صفر و کارکرده

سیم کارت رند

چگونگی تشخیص سیم کارت های صفر و کارکرده را در این مقاله بررسی کرده ایم تا انتها با ما همراه باشید. قیمت سیم کارت صفر با سیمکارت کارکرده بسیار متفاوت می باشد. تعدادی از افراد در زمان مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت به دنبال سیمکارت صفر هستند. برای خرید سیم کات صفر باید به نکاتی ساده و مهم توجه داشت. یکی از ساده ترین روش های تشخیص خط 0912 صفر از خطوط کارکرده، این است که با شماره مدنظر تماس بگیرید. اگر گوینده اپراتور عبارت "شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد" را بیان کرد، سیم کارت مدنظر صفر بوده و هنوز فعال نشده است.

به دلیل بالا بودن قیمت برخی از خطوط 0912، روش های کلاه برداری در این زمینه نیز رو به افزایش است. بنابراین اگر قصد خرید خط 0912 دارید، حتما باید از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید.

صفر یا کارکرده بودن سیمکارت یکی از موارد موثر در قیمت سیم کارت است. سیم کارت های کارکرده، اگر برای انجام امور شخصی به کار رفته باشند، به دلیل داشتن تماس و پیامک از سوی مخاطبان صاحب قبلی، از قیمت کمتری برخوردار می باشند.

اما اگر سیم کارت کارکرده، برای موارد تجاری و دریافت سفارشات مربوط به یک کسب و کار خاص مورد استفاده قرار گرفته باشد، ممکن است قیمت آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند؛ زیرا تماس هایی از مشتریان هدفمند مربوط به کسب و کاری خاص دارد. این سیم کارت ها می توانند برای افراد فعال در همان کسب و کار، بسیار ارزشمند باشند.

برای مثال فرض کنید شخص یا شرکتی فعال در حوزه فروش زعفران، برای دریافت سفارشات خود از یک خط 0912 رند با کد 2 استفاده کند. این خط به دلیل داشتن سرشماره محبوب 0912، رند بودن و داشتن کد 2، به خودی خود قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. حال تصور کنید که صاحب خط، به هر دلیلی تصمیم بر فروش سیم کارت خود می گیرد.

این سیم کارت، برای سایر افرادی که در زمینه فروش زعفران فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند تر خواهد بود؛ زیرا تماس های زیادی از سوی مشتریان صاحب قبلی دارد که دقیقا محصول قابل ارائه توسط آن ها را می خواهند. در این حالت، قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده مذکور، می تواند تا چندین میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

 

 

۱۴۰۱/۱۰/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت