مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اولین سیم کارت های 5G در ایران

خرید فوری سیم کارت

سیم کارت های ایرانسل اولین ارائه کننده ی خدمات 5G در کشور می باشند. چند سالی است که صحبت از سیمکارت های 5G در بین متقاضیان خرید سیم کارت و مراکز فروش سیم کارت فزونی گرفته است. اپراتورهای موجود در کشور در رقابت با هم سعی در عملی کردن این موضوع دارند. ایرانسل که در زمینه توسعه نسل پنجم پیشتاز بوده است و اولین سایت تجاری 5G را در ایران راه اندازی کرده است، این اپراتور به تازگی از پروژه‌ی توسعه فراگیر نسل پنج ایرانسل، با نصب 460 سایت جدید 5G در سراسر کشور رونمایی کرد.

ایرانسل که رکورد‌دار بیشترین تعداد سایت نسل پنج و بالاترین سرعت اینترنت همراه در ایران با سرعت 3.909 گیگابیت بر ثانیه، در شبکه‌ی واقعی و تجاری نسل پنج است، اولین بار در ابتدای مرداد 1399 موفق به راه‌اندازی اولین سایت نسل پنجم اینترنت در ایران شد. البته تحقیقات و مطالعه روی فناوری نسل پنجم از سال 1395 شروع شده بود و نمونه آزمایشی آن در شهریور ماه 1396 با حضور وزیر ارتباطات بررسی شد.

ایرانسل اکنون پروژه‌ی راه‌اندازی 460 سایت را آغاز کرد و 92 سایت را نیز در روزهای اخیر نصب کرده است. پس از راه‌اندازی اولین سایت نسل پنجم تا پایان سال 1400 موفق به راه‌اندازی 9 سایت نسل پنجم اینترنت شد ولی طی پروژه 460 سایت جدید 5G در سراسر کشور، فقط طی روزهای اخیر 92 سایت را در استان‌های مختلف نصب کرده است و این پروژه ادامه دارد.

اکنون در استان تهران 33 سایت نسل پنج، خوزستان 19 سایت، البرز 10 سایت، فارس 8 سایت، آذربایجان‌شرقی 4 سایت، گیلان 4 سایت، خراسان رضوی 3 سایت، سیستان و بلوچستان 3 سایت، مازندران 3 سایت، هرمزگان 3 سایت، آذربایجان‌غربی یک سایت و گلستان یک سایت 5G ایرانسل نصب و اجرا شده و فعالیت‌ها برای راه‌اندازی سایر سایت‌های نسل پنج ایرانسل در 12 استان فوق و نیز در 19 استان باقی‌مانده از مجموع 460 سایت برنامه‌ریزی شده، به سرعت در حال انجام است.

این سایت‌ها هم‌اکنون، در حال آغاز فعالیت خود، به‌صورت حداقلی و در برخی نقاط در قالب Hotspot هستند و خدمت‌رسانی رسمی آنها به مشترکان ایرانسل، به زودی و با صدور مجوز فرکانس از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، آغاز خواهد شد.

ایرانسل همچنین بهره‌برداری از فناوری «موج میلیمتری» را در توسعه‌ی شبکه‌ی نسل پنج، در برنامه قرار داده است که با استفاده از این فناوری، امکان پوشش شبکه در مراکز اداری، تجاری و فضاهای بسته، با سرعت بالاتر از قبل، فراهم خواهد شد.

 

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت