مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

300 میلیارد قیمت یک سیم کارت در ایران

سیم کارت همراه اول

قیمت خرید سیم کارت های میلیاردی (  سیم کارت رند همراه اول و  خط رند ) در ایران همه را متعجب کرده است. شاید باورتان نشود قیمت برخی از سیم کارت های دائمی در بازار فروش سیم کارت در کشور، از قیمت خانه‌های لوکس و ماشین‌های خارجی هم بیشتر است، در حالی که عده‌ای محتاج نانی برای خوردن و سقفی برای بالای سر هستد، چه برسد به خرید سیم کارت های میلیاردی و لاکچری!

قیمت سیم کارت های فعال تلفن همراه، تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، به بیش از ۱۴۱ میلیون عدد رسیده که ضریب نفوذ را به ۱۶۷ درصد می‌رساند. از میان خطوط واگذارشده، ۲۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۹۵ خط دائمی فعال و ۱۱۳ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۴۹۳ خط اعتباری فعال وجود دارد که مجموع خطوط دائمی و اعتباری فعال را به ۱۴۱ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۹۸۸ عدد می‌رساند. همچنین ضریب نفوذ تلفن همراه تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۱۶۷ درصد رسیده است.

این روزها فروشندگان سیمکارت‌های دائمی می‌گویند بازار خرید و فروش سیمکارت و دلالی در آن، حتی از سرمایه گذاری بر بازار زمین و املاک، ماشین، دلار و طلا هم بیشتر می‌ارزد و دلایلی را برای این ادعا مطرح می‌کنند.

خطوط تلفن همراه که در عمل هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ مدت هاست با قیمت‌هایی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر خرید و فروش می‌شوند. سیمکارت‌های دائمی که غالبا گران‌تر از خطوط اعتباری هستند، بازار داغی حتی در فضای مجازی دارند؛ اما چرا سیمکارت که یک کالای مصرفی است، در کشور به یک کالای لوکس تبدیل شده است؟ و اینکه علت تفاوت قیمت‌ها در چیست؟ چرا یک سیمکارت با قیمت ۷ میلیون قابل خریداری و دیگری چند صد میلیارد قیمت دارد؟

این‌ها در حالی هستند که وزارت کار، خط فقر برای یک خانواده چهارنفره تهرانی را ۱۴.۷ میلیون تومان اعلام کرده و بانک مرکزی، خبر از متوسط قیمت مسکن در تهران به ۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داده است و در این شرایط مردم هستند که قربانی سیاست گذاری‌های اقتصادی مسئولان می‌شوند و طبقات اجتماعی به سمت قشر فرودست تنزل پیدا می‌کنند.

 

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت