مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت ایرانسل بخر، جایزه میلیونی ببر

قیمت گذاری سیم کارت

با خرید سیم کارت های جدید ایرانسل و یا فعال سازی سیم کارت های قدیمی جایزه میلیونی ببر. اپراتور دوم کشور در طرحی جدید اقدام به افزایش فروش سیم کارت های ایرانسل کرده است، این اپراتور همچنین در این طرح کاربران سیمکارت های خاموش این اپراتور را تشویق به روشن کردن سیم کارت های قدیمی که بیش از ۹۰ روز از غیرفعال بوده‌اند، کرده است.

اپراتور ایرانسل در بازار خرید و فروش سیم کارت در رقابتی تنکاتنگ با اپراتور همراه اول می باشد و با ارائه طرح های مختلف و جذب کاربران جدید قصد پیشی گرفتن از اپراتور اول کشور را دارد.

در همرن راستا اپراتور ایرانسل، با راه اندازی طرحی در جشنواره زمستانه امسال خود بابت خرید سیم‌کارت جدید یا فعال‌سازی دوباره سیم‌کارت‌های قدیمی ، به قید قرعه ۱۰ کمک هزینه ۲۰۰ میلیونی خرید خودرو هدیه می‌دهد.

این جشنواره از  اول دی آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های ایرانسل شامل سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی و سیم‌کارت مودم می‌توانند در این کمپین شرکت کنند.

کاربران با خرید سیم‌کارت جدید یا استفاده مجدد از سیم‌کارت‌هایی که بیش از ۹۰ روز غیرفعال بوده‌اند، یک امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی ۱۰ کمک هزینه ۲۰۰ میلیونی خرید خودرو شرکت داده خواهند شد.

همچنین با هر تراکنش بیش از یک هزار تومان، یک امتیاز به مجموع امتیازات شرکت‌کنندگان در این جشنواره افزوده می‌شود و شانس برد این جایزه از سوی کاربران افزایش می‌یابد.

خرید سیم‌کارت ایرانسل و تراکنش از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من (به جز تراکنش‌های مربوط به استفاده از خدمات دیجیتال غیرایرانسلی) یا کد دستوری #۴۵*، فروشگاه اینترنتی ایرانسل و فروشگاه‌های مجاز سرتاسر کشور امکان‌پذیر است.

همچنین کدهای دستوری ایرانسل شامل ۵#*، ۶#*، ۷#*، ۵۵۵#*، ۵۵#*، ۴۴۴۴#* برای تسهیل دسترسی به خدمات ایرانسل در اختیار مشترکان قرار دارد.

مشمولان شرکت در این جشنواره برای شرکت در قرعه‌کشی باید کد دستوری #۳۲۱* را شماره‌گیری کنند.

 

۱۴۰۱/۱۰/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت