مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

افزایش سرسام آور قیمت سیم کارت همراه اول

قیمت سیم کارت همراه اول

همانطور که می دانید اپراتورهای بسیاری در کشور فعال هستند که همواره در رقابت با یکدیگر بوده اند. حدود ۱۰ میلیون عدد سیم کارت از اپراتورهای مختلف در کشور وجود دارد. برخی از این خطوط در حال تمام شدن هستند و این موضوع فرصت خوبی برای یک سرمایه‌گذاری موفق است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت

افزایش قیمت ارز و دلار نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت سیم کارت ها داشته است.اگر فرض کنیم که در ماه‌های گذشته از سال جاری، نرخ دلار که قیمت همه چیز به آن وابسته است؛ افزایش قیمت داشته است و مثلا از حدود ۶۱.۹۱۰ هزار تومان مورخ ۴ فروردین ماه به مبلغ ۶۴.۷۰۰ هزار تومان مورخ ۲۴ اردیبهشت رسیده باشد، قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ نیز به تبع، به همان میزان افزایش نخواهد داشت!

  علاوه بر نرخ دلار  در نوسان قیمت سیم کارت ها، میزان عرضه و تقاضا نیز در بازار خرید و فروش تاثیر گذار بوده و  هم وابسته است و همین موضوع باعث شده تا رشد بیشتری نسبت به رشد دلار داشته باشد. برای مثال: اگر نرخ دلار ۲۰٪ رشد داشته باشد، نرخ خط ۳۰٪ افزایش قیمت خواهد داشت. (تمامی درصدها برای درک بهتر مطلب فرضی درنظر گرفته شده‌اند)

همانطور که می دانید به دلیل محبوبیت بسیار بالای اپراتور همراه اول، تقاضا برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ بسیار بالا است. روش‌های سرمایه‌گذاری مانند خرید طلا، ماشین، مسکن و سایر مرسوم هستند اما دارای استهلاک بوده و ممکن است در هنگام فروش، افت قیمت هم داشته باشند. برای مثال: اگر با ماشین تصادف کنید در هنگام فروش آن می‌بایست هزینه خسارت را از مبلغ کل کم کنید.

مزیت خرید سیم کارت همراه اول

خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ مشکلات بالا را ندارد. برای مثال: اگر گوشی شما دزدیده شود مانند طلا نیست که سرمایه‌تان برای همیشه از دست برود و به راحتی میتوان پوکه قبلی را سوزاند و سیمکارت جدید را گرفت. خرید خانه هزینه نگهداری دارد اما این پیش‌شماره طلایی این مشکل را ندارد.

 

 

مشخصات و قیمت سیم کارت همراه اول

اولین پیش‌شماره‌ای که در بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه شده است پیش‌شماره ۰۹۱۲ است. این سیمکارت ها دارای قدمت و اعتبار بسیار بالایی می‌باشند. همین موضوع باعث شده تا نسبت به سایر پیش‌شماره‌ها، قیمت بالاتری داشته باشند به طوری که در حال حاضر ارزان‌ترین کد آن از ۱۵ میلیون تومان شروع می‌شود و قیمت گران‌ترین آن چندین میلیارد تومان است.

چه عواملی بر قیمت سیم کارت تاثیر می گذارند؟

عوامل مختلفی بر قیمت نهایی سیمکارت های همراه اول تاثیر گذار هستند. از جمله ایت=ن عوامل می توان به کد سیم کارت اشاره داشت. عوامل تاثیرگذار در قیمت این پیش‌شماره خاص و معتبر عبارت است از:

کد سیم کارت همراه اول:

  به اولین عددی که بعد از پیش‌شماره می آید، کد آن سیم کارت گفته می‌شود. برای مثال: کد خط ۰۹۱۲۱ ، عدد یک می‌باشد.

اپراتور همراه اول، این پیش‌شماره را با کدهای ۰ تا ۱ ارائه داده اما دیگر آن را نمی‌فروشد و هرچه شماره از این خط در بازار است دست افراد عادی و فروشندگان خطوط است. بنابراین نمی‌توان از این اپراتور تهیه کرد مگر آن که خطوط بسیار رند را به مزایده بگذارد.

وضعیت سیم کارت

اما وضعیت مربوط به کارکرد خط می‌باشد. کارکرد خط نیز خود به دو دسته تقسیم می شود: سیم کارت صفر (خشک، سند سفید)، سیم کارت کم‌کارکرد (در حد صفر) و سیم کارتکارکرده (دست دوم) است.

مرغوبیت سیم کارت

  مرغوبیت یکی دیگز از عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری سیم کارت است. این مورد نیز به معنی میزان رند بودن اعداد سیمکارت می‌باشد. هرچه شماره موبایل رندتر باشد راحت‌تر به خاطر سپرده می‌شود و گران‌تر است.

ترتیب عرضه این دسته از خطوط به این صورت است که اول کد ۱ و آخر کدهای ۰ و ۹ ارائه شده‌اند. بنابراین میتوان حدس زد که قیمت کدام یک بیشترین و کدام یک کمترین قیمت را در بازار دارا هستند.

نکته دیگر در خصوص این پیش‌شماره این است که سیم کارت ۰۹۱۲ اعتباری وجود ندارد و تنها به صورت دائمی عرضه شده است بنابراین گول افراد کلاه‌بردار و سودجو را نخورید.

اگر برای قیمت گذاری سیم کارت خود دچار چالش هستید و هرکسی قیمت متفاوتی به شما می‌گوید بهتر از کسانی که در این حوزه به صورت تخصصی کار می‌کنند کمک بگیرید. کارشناسان ما در سیم کارت جم همواره یاری رسان شما می باشند. فقط کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

۱۴۰۳/۲/۲۹

نظرات کاربران

اشتری
من یه سیم کارت کد 1 دارم میخواستم بفروشم ، چطور قیمت بگیرم؟
مشتریکن جم
لطفا در ساعات اداری با دفتر تماس بگیرید، شماره تماس در سایت موجود هست
علی محمدی
خیلی گرون شده خیلیییی
سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت