مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

راهکارهای لغو پیامک های تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل

 پیامک های تبلیغاتی سیمکارت های ایرانسل را لغو کنید 

اگر شما نیز از دریافت پیامک های تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل خسته شده اید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور کشور در بین متقاضیان خرید سیم کارت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. 

پیامک‌های تبلیغاتی یکی از آزاردهنده‌ترین مواردی که هر روز با آن مواجه می‌شویم زیرا این پیامک‌ها بدون خواست و علاقه‌ی ما و به طور خودکار برایمان ارسال می‌شوند و همه اپراتورها چنین پیامک‌هایی را برای کاربران خود ارسال می‌کنند.

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که تعداد پیامک‌های تبلیغاتی شما آنقدر زیاد می‌شود که فقط به دنبال راهی هستید که آن‌ها را برای همیشه لغو کنید و می‌خواهیم دیگر چنین پیام‌هایی را روی صفحه موبایلتان نبینید.

راه های لغو پیامک تبلیغاتی سیم کارت های ایرانسل

روش‌های مختلفی به شکل آفلاین و آنلاین برای مشترکین ایرانسلی وجود دارد که می‌توانند نسبت به لغو و غیرفعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی اقدام کنند. ما در این بخش به بررسی راه های لغو پیامک های تبلیغاتی پرداخته ایم.

 

لغو پیامک تبلیغاتی سیمکارت های ایرانسل با استفاده از کد دستوری

استفاده از کدهای دستوری یا همان کدهای USSD، از جمله ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ برای انجام خدمات مختلف مربوط به سیمکارت های ایرانسل می باشد. اپراتور ایرانسل برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی یک کد دستوری ویژه برای کاربران خود در نظر گرفته است.

با وارد کردن این کد پیامک‌های تبلیغاتی دیگر برای شما ارسال نخواهند شد و به منظور لغو پیامک‌های تبلیغاتی یک کد دستوری مشترک برای هر سه اپراتور ایرانسل، رایتل و همراه اول وجود دارد که با وارد کردن آن به راحتی می‌توانید دریافت پیامک تبلیغاتی روی خط خود را متوقف کنید.

برای رسیدن به این هدف کافی است کد دستوری #800* (ستاره هشتصد مربع) را شماره‌گیری کنید و بر روی گزینه برقراری تماس بزنید. پس از اینکه کد گفته شده را شماره گیری کردید سه گزینه پیش روی شما به نمایش گذاشته می‌شود.

در میان کاربر با سه گزینه مواجه می شود، گزینه اول «قطع پیامک تبلیغاتی» است. با انتخاب این گزینه بعد از چند ثانیه پیغام «درخواست شما با موفقیت ثبت شد و تا 24 ساعت آینده اجرا می‌شود»  نمایش داده خواهد شد.

لغو پیامک تبلیغاتی سیمکارت ایرانسل از طریق پیامک

جهت لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی که نیازی به اینترنت هم نداشته باشید لغو پیامک از طریق ارسال پیامک است. این اپراتور به منظور انجام این کار سرشماره 5006 را در نظر گرفته است و برای این که دیگر روی خط ایرانسل خود پیامک تبلیغاتی دریافت نکنید لازم است عدد 1 را به سرشماره 5006 ارسال کنید.

پس از این که این پیامک را از طریق شماره ایرانسلی خود ارسال کردید یک پیامک حاوی «لغو شدن پیامک تبلیغاتی» برای شما ارسال می‌شود و پس از آن دیگر پیامک تبلیغاتی روی خط خود را دریافت نخواهید کرد.

 

لغو پیامک تبلیغاتی سیمکارت های ایرانسل از طریق اپلیکیشن

اپلیکیشن ایرانسل یکی از بزرگترین اپلیکیشن های اپراتور تلفن همراه است که قابلیت های بسیاری دارد. در کنار روش‌های آفلاینی که گفته شد روش آنلاینی هم وجود دارد که این امکان را برای دارندگان سیمکارت ایرانسل ایجاد می‌کند و با استفاده از آن به راحتی سرویس پیامک‌های تبلیغاتی را فعال یا غیرفعال کنند.

اپراتور ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من خدمات مختلفی را به مشترکین خود ارائه می دهد که یکی از این خدمات لغو پیامک های تبلیغاتی است.  

به این صورت کاربران ایرانسلی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اگر مایل به دریافت پیامک تبلیغاتی هستند این سرویس را فعال کنند و اگر هم قصد دارند دریافت این نوع پیامک را برای همیشه لغو کنند آن را غیر فعال کنند.

شما با استفاده از هر یک از سه روشی که در این مقاله معرفی شد این امکان را دارید ظرف مدت چند ثانیه سرویس پیامک تبلیغاتی ایرانسل را متوقف یا غیر فعال کنید.

با این حال چنانچه هیچ‌ یک از سه روش کد دستوری، پیامک و اپلیکیشن ایرانسل من به کارتان نیامد و نتوانستید دریافت پیامک تبلیغاتی را لغو کنید می‌توانید با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید.

اگر قصد دارید با خط ایرانسلی خود با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید لازم است شماره 700 را وارد کنید و اگر با خط ثابت یا خط موبایلی غیر از ایرانسل می‌خواهید با پشتیبانی تماس برقرار کنید لازم است با شماره 09377000000 تماس بگیرید و درخواست خود را با اپراتور در میان بگذارید.

 

۱۴۰۲/۸/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت