مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

معرفی سیم کارت کد 0 همراه اول  

سیم کارت همراه اول

سیم کارت های همراه اول را با توجه به معیارهایی دسته بندی کرده اند. این تقسیم بندی در زمان فروش سیم کارت در قیمت سیم کارت تاثیر مستقیمی دارد. همراه اول سیمکارت های خود را از سیم کارت کد 1 تا سیم کارت کد 0  تقسیم بندی کرده است. کد 0 به خطی گفته می‌شود که پس از پیش شماره 912، عدد صفر می‌آید.به عنوان مثال 09120123.

 اوایل سال 1393 همراه اول این خطوط را وارد بازار کرد و قدمت زیادی ندارد. به همین علت اگر بخواهید برای خرید سیم کارت شماره‌ای رند یا شماره‌ای خاص بین آن‌ها پیدا کنید، بسیار راحت‌تر از کدهای دیگر و قدیمی‌تر است. افرادی که شماره موبایل برایشان مهم است ممکن است از کد صفر نیز استقبال زیادی کنند.

سیم کارت‌ 912 کد 0 نیز مانند دیگر کد های این اپراتور جزء سیم کارت های دایمی همراه اول است . سیم کارت‌های کد 0 دارای اعتبار بالایی هستند و بسیاری افرادی که سیم کارت اولی هستند از این کد استفاده می‌کنند. سیم کارت‌های موجود از این کد تنوع و فراوانی زیادی دارندسوالی که در اینجا به وجود می آید این است که خطوط 0912 کد صفر چه سیم کارت هایی هستند و چه خصوصیاتی دارند؟

مهم ترین ویژگی های سیم کارت کد 0 را می توان اینگونه برشمرد:

  1. قیمت سیم کارت کد صفر نسبت به سایر کدهای این اپراتور بسیار مناسب است
  2. به جرات می توان گفت که تنوع شماره های کد 0 بسیار زیاد است
  3. اکثر سیم کارت های کد 0 صفر مخابراتی هستند

 

این خطوط دارای مزیت هایی نیز می باشند که در این قسمت به بررسی آن پرداخته ایم. سیم کارت های همراه اول کد صفر قدمت زیادی ندارد و همین موضوع سبب می‌شود تا این خطوط تنوع زیادی داشته باشند؛ زیرا تعداد کمتری از آن‌ها فروخته شده است و احتمال پیدا کردن شماره مورد نظرتان در بین آن‌ها بیشتر است. علاوه بر این تعداد شماره‌های در دست استفاده از این کد نیز کمتر از سایر کدهاست. 

مورد بعدی که می توان نام برد قیمت این سیم کارت‌ها است. سیم کارت های کد 0 نسبت به دیگر کدهای همراه اول ارزان‌تر است و همین امر سبب می‌شود تا کسانی که دوست دارند خط 912 خریداری و هزینه کمتری پرداخت کنند، بتوانند خرید راحت‌تر و به صرفه‌تری داشته باشند.  

مزیت دیگر این سیم کارت معتبر بودن آن است که باعث می‌شود شما در مکالمات تجاری خود با توجه به کد معتبری که دارید، مورد اعتماد تر باشید.

 

دلیل قیمت پایین تر سیم کارت 912 کد صفر چیست؟

شاید این سوال ذهن شما را نیز درگیر کند که سیم کارت‌های کد صفر به دلیل قیمت پایین تر، برخی از قابلیت‌های سایر کدها را ندارند. این حر از پایه اشتباه است و بهتر است بدانید که سیم کارت های کد صفر هیچ فرقی با سایر کدهای 912 ندارد. دلیل قیمت پایین آن، قدمت کمتر آن است.

همچنین آنتن دهی سیم کارت و اینترنت در این نوع سیم کارت هیچ تفاوتی با دیگر کدهای این اپراتور ندارد و کیفیت عملکرد آن کاملاً مشابه آن‌هاست. از این رو می‌توانید به راحتی و با قیمت مناسب سیم کارت 912 خریداری کنید.

 

۱۴۰۲/۸/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت