مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های جعلی در پایتخت

خرید سیم کارت

سیم کارت های جعلی همواره دردسرهای زیادی برای بسیاری از کاربران سیمکارت به وجود آورده اند. فروش سیم کارت های جعلی توسط کلاهبرداران و یا سوء استفاده از این سیم کارت های برای کلاهبرداری از مردم بارها اتفاق افتاده است. در راستای این موضوع سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از بازداشت اعضای یک باند ماهرانه که سیم کارت های خط رند همراه اول را با جعل مدارک می فروختند، خبر داد.

وی گفت: چندی قبل کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران در جریان کلاهبرداری میلیاردی با فروش سیم کارت همراه اول رند ( سیم کارت رند 0912 )  قرار گرفتند و با دستور مقام قضایی تیمی از کارآگاهان برای تحقیق وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند افرادی ناشناس از سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تعداد ۷۷ سیم کارت به ارزش ۳۰ میلیارد تومان که شماره های رند بوده را با وکالت نامه های جعلی به فروش رسانده اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهمان با همدستی افراد دیگری و به صورت سازمان یافته و با طرح و برنامه دقیقی دست به این اقدام مجرمانه زده اند.

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و با جمع بندی اطلاعات از شرکت همراه اول به سراغ مالباختگان رفته و با تحقیقات میدانی و علمی موفق به شناسایی رییس این باند حرفه ای که فرشاد نام دارد شدند و در ادامه ۳ تن دیگر از اعضای این باند که دسترسی به اطلاعات افراد را داشتند از سوی کارآگاهان شناسایی شدند و مشخص شد همه این نقل و انتقالات با مدارک جعلی توسط یکی از متهمان سابقه دار به نام بیژن صورت گرفته است.

متأسفانه یکی از مشکلات و روش‌های ارتکاب جرم بحث استفاده از سیم کارت‌های فاقد هویت یا با هویت‌های جعلی است بر این اساس دادستانی تهران برای پیشگیری از وقوع جرم به این موضوع ورود کرده است.

متأسفانه برخی با استفاده از این سیم کارت‌های بدون هویت یا با هویت جعلی مردم را پای عابربانک‌ها کشانده و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند و برخی نیز در فضای مجازی از این سیم کارت‌ها استفاده می‌کنند و مرتکب جرم می‌شوند که در این راستا در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت ارتباطات تدابیری اتخاذ شده است.

در همین راستا مالکان سیم کارت‌ها می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ٣٠٠٠١٥٠ از تعداد سیم کارت‌هایی که به نامشان است مطلع شوند و از سیم کارت‌هایی که دیگران استفاده می‌کنند و مورد تاییدشان نیست مطلع و روند قانونی را پیگیری و با مراجعه به اولین دفاتر خدمات ارتباطی سیم کارت را قطع کنند زیرا در صورت وقوع جرم مسئولیت برعهده فردی خواهد بود که سیم کارت به نامش است.

وی افزود: علاوه بر این وراث باید نسبت به تعیین تکلیف یا قطع سیم کارت‌هایی که صاحبان آن فوت کرده‌اند اقدام کنند زیرا در صورت سواستفاده وراث مسئولیت حقوقی و قانونی دارند.

معاون دادستان تهران به دفاتر خدمات ارتباطی هشدار داد: در زمینه صدور سیم کارت نظارت و حساسیت کافی داشته باشند تا صدور سیم کارت‌ها منطبق با سامانه ثبت احوال باشد و هویت مالکان نیز احراز شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفاتر خدمات ارتباطی متخلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، ادامه داد: در این راستا مقرر شده تا به صورت محسوس یا نامحسوس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دفاتر ارتباطی بازدید تا چنانچه تخلفی انجام می‌شود با ان‌ها برخورد شود.

 

۱۴۰۲/۶/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت