مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انتقال شارژ به سیم کارت های اعتباری همراه اول

خرید فوری سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول دو نوع از سیمکارت های موجود از این اپراتور در بازار خرید سیم کارت می باشند. یکی از مشکلاتی که مشترکین سیمکارت های اعتباری با آن روبرو هستند اتمام شارژ سیم کارت در مواقع ضروری است. روش‌های زیادی برای شارژ کردن اعتبار پولی خطوط اعتباری همراه اول وجود دارد که یکی از این روش‌ها انتقال شارژ از یک خط دیگر است. گفتنی است که اپراتور همراه اول اولین و پرطرفدار ترین سیم کارت در بازا فروش سیم کارت در بین تمام اپراتورهای موجود در کشور می باشد.

در این مقاله از مشترکین جم، به بررسی راه های انتقال شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول پرداخته ایم :

فرقی نمی‌کند که خط شما جزو خطوط دائمی و یا اعتباری همراه اول باشد، در هر صورت راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از خط یک همراه اول به یک خط اعتباری این اپراتور شارژ انتقال شارژ کنید. برای این کار از یک خط همراه اول به خط دیگر لازم است شرایطی را بپذیرید و همچنین شما باید هزینه‌ی آن را پرداخت کنید.

شیوه و روش انتقال شارژ به خط اعتباری همراه اول:

اگر سیم کارت همراه اول شما از نوع اعتباری می باشد و  بنا به هر دلیلی نیاز دارید که از خط همراه اول دیگری به خط شما اعتبار انتقال داده شود هیچ تفاوتی ندارد که آن خط اعتباری باشد یا دائمی زیرا از هر کدام که بخواهید می‌توانید به خط خود اعتبار انتقال دهید.

توجه داشته باشید که روش  انتقال اعتبار از خط‌ های اعتباری با خط‌ های دائمی متفاوت است اما در هر دو نوع سیم‌کارت امکان انتقال اعتبار برای شما فراهم شده است.

  اگر قرار باشد از خط دائمی همراه اول به خط اعتباری شارژ انتقال دهید لازم است مبلغ انتقال اعتبار به اضافه کارمزد سرویس (40 تومان به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده) کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز خط دائمی مشترک انتقال‌ دهنده باشد.

همچنین توجه به این نکته بسیار ضروری است که اگر بدهی مشترکان خطوط دائمی همراه اول به 60 درصد مبلغ ودیعه‌شان برسد نمی‌توانند از سرویس انتقال وجه استفاده کنند. هر زمان که این مشترکان بدهی خود را بپردازند می‌توانند مجددا از این سرویس استفاده کنند.

فقط در صورتی که از این شرایط برخوردار باشید انتقال اعتبار امکان‌پذیر است، زیرا انتقال اعتبار از خطوط اعتباری همراه اول مستلزم رعایت شرایطی است که باید تمام شرایط در نظر گرفته شود.

مشترکانی که دارای خط اعتباری هستند و قصد دارند شارژ به خط اعتباری دیگری انتقال دهند باید تا مبلغی را انتقال دهند که پس از کسر آن مبلغ از اعتبار خودشان همچنان حداقل 500 تومان (5 هزار ریال) از اعتبارشان برای خط خودشان باقی بماند.

بنابراین اگر شما هم دارنده خط اعتباری هستید و قصد انتقال 10 هزار تومان اعتبار به یک خط دیگر را دارید لازم است حداقل به میزان 10 هزار و 500 تومان اعتبار داشته باشید تا پس از انتقال همچنان 500 تومان اعتبار برای خودتان باقی بماند.

پس از انتقال اعتبار میزان مبلغی که منتقل شده است به قبض بعدی مشترکان خطوط دائمی افزوده می‌شود و اگر هم شخصی اعتبار را از خط اعتباری انتقال داده باشد، مبلغ انتقال داده‌ شده از موجودی اعتبار خط انتقال‌ دهنده کسر می‌شود.

تا چه میزان می توان انتقال اعتبار را انجام داد؟

 بیشترین و کمترین میزان اعتبار برای مبلغی که می‌توانید از خطوط اعتباری و دائمی همراه اول به یک خط اعتباری دیگر از همین اپراتور اعتبار انتقال دهید اندازه ای دارد. بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که هر مبلغی را که تمایل داشتید به خط دیگری انتقال دهید.

سقف و کف انتقال اعتبار برای خطوط اعتباری و دائمی هیچ تفاوتی ندارد. چه شما صاحب خط دائمی همراه اول باشید و چه دارنده خط اعتباری این اپراتور در هر انتقال اعتبار حداقل به مبلغ یک هزار تومان و حداکثر مبلغ 100 هزار تومان می‌توانید انتقال دهید.

همچنین لازم است این موضوع را هم در نظر داشته باشید که مبلغ اعتباری که قصد انتقال دادن به خط اعتباری دیگری را دارید باید مضربی از یک هزار تومان باشد. بنابراین امکان انتقال اعتبار خارج از این مضرب وجود ندارد یعنی مبلغی کمتر از 1000 تومان و مبلغی بیشتر از 100 هزار تومان را نمی‌توانید انتقال دهید.

 

۱۴۰۲/۶/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت