مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سرویس راینواز  سیم کارت های رایتل

خرید فوری سیم کارت           

سیم کارت رایتل یکی دیگر از سیم کارت های پر طرفدار در بازار خرید سیم کارت می باشد. این اپراتور نیز مانند دیگراپراتورهای تلفن همراه سرویس های جذابی برای جذب مخاطب بیشتر و فروش سیم کارت بیشتر این اپراتور ارائه داده است. سرویس آهنگ پیشواز ابتکاری است اولین بار توسط ایرانسل ارائه و عرضه شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت و سایر اپراتورهای تلفن همراه برای جلب رضایت مشترکین خود این امکان را فراهم آوردند. این سرویس به مشترکین این امکان را می دهد که در زمان تماس، تماس گیرندگان به جای صدای بوق، صدای موسیقی مورد علاقه شما را بشنوند. هم اکنون این سرویس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سرویس ها محسوب می شود و اپراتورهای تلفن همراه در تلاش هستند تا قابلیت های جدید و متفاوتی را به آن اضافه کنند.

اپراتور رایتل همانند اپراتورهای دیگر اقدام به ارائه سرویس آهنگ پیشواز خود نموده است این سرویس راینواز نام دارد. درواقع این سرویس امکان انتخاب آوای مورد علاقه کاربران از میان انواع مختلف موسیقی اعم از کلاسیک، سنتی، پاپ، متن فیلم، سریال و غیره را برای کاربران فراهم خواهد کرد. کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند از این سرویس کاربردی و مفید بهره مند شوند. این سرویس از قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای برخوردار است که نه تنها استفاده از آن را کاربردی تر می سازد؛ بلکه لذت شنیدن موسیقی را نیز برای نیز برای کاربران چندین برابر افزاش می دهد.

 خدمات سرویس راینواز از قرار زیر می باشد:

  • امکان اختصاصی یک یا چند راینواز به شخص یا گروهی از اشخاص در زمان های دلخواه
  • هدیه دادن راینواز به سایر مشترکین رایتل
  • کپی کردن راینواز سایر مشترکین رایتل با استفاده از کد 7#
  • عدم پخش راینواز برای فرد یا گروهی از افراد
  • پیشنهاد موسیقی مورد علاقه خود به رایتل

هزینه فعال سازی این سرویس برای یک بازه زمانی مشخص؛ حداکثر 5،000 ریال می باشد که هزینه این خرید از حساب مشترکین اعتباری به صورت ریالی کسر شده و یا به صورت حساب پایان دوره مشترکین دائمی اضافه خواهد شد. به طور کلی استفاده از سرویس راینواز، به غیر از هزینه فعال سازی ( حداکثر 5،000 ریال ) هیچ گونه هزینه ماهیانه، هزینه فعال سازی و یا هزینه تغییرات نخواهد داشت.

دوره اعتبار هر راینواز 30 روز می باشد که در صورت عدم حذف این سرویس توسط مشترک بعد از پایان هر دوره به صورت خودکار تمدید می گردد که بلافاصله بعد از اتمام دوره نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه با قیمت روز اقدام خواهد شد. در صورت عدم تمایل می توانید پیش از اتمام دوره نسبت به حذف آن اقدام کنید.

فعال سازی سرویس راینواز

برای فعال سازی این سرویس مشترکین دائمی و اعتباری رایتل می توانند با ارسال دستور ON RBT به سامانه 2020 سرویس راینواز را فعال کنند، با شماره گیری کد دستوری  # 210 * (ستاره 210 مربع) راینواز مورد علاقه خود را فعال کنید، یکی دیگر از راه های فعالسازی این سرویس با مراجعه به وب سایت راینواز است.

سومین اپراتور تلفن همراه کشور (رایتل)، تلاش نموده تا برای مشترکین دائمی و اعتباری خود با سلیقه های متفاوت ، نمونه های موسیقی و آواهای متنوع را فراهم نماید، تعداد آهنگ ها و موسیقی های موجود در این پورتال بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل امکان جستجوی راینواز مورد علاقه نیز در این پورتال برای کاربران فراهم شده تا به راحتی با مراجعه به بخش جستجوی پورتال، پیش از خرید راینواز، به موسیقی مورد نظر خود به صورت رایگان گوش داده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.

اپراتور رایتل برای تسهیل ثبت درخواست مشترکین، امکان ارسال دستورهای مختلف از سیم کارت رایتل را به سرشماره 2030 فراهم کرده است که در جدول زیر آمده و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند بسته به نیاز خود از آن بهره مند گردند.

 عملیات

شکل دستور

فعال سازی

کد راینواز On

غیر فعال سازی

کد راینواز Off

مشاهده آهنگ های فعال

View rbt

مشاهده آهنگ های پیشنهادی

Off rbt

حذف تمام آهنگ های خریداری شده به صورت یکجا

Sug

هدیه راینواز

مشترکین می توانند برای هدیه دادن راینواز به دوستان رایتلی خود از حساب کاربری یا صفحه اصلی پورتال و همچنین با شماره گیری کد دستوری # 210 *  (  ستاره 210 مربع ) ، ارسال پیام کوتاه با این نحوه: شماره مشترک هدیه گیرنده + کد راینواز + GIFT با ورود به اپلیکیشن راینواز و انتخاب گزینه در مقابل راینوازهاف شماره مورد نظر را با فرمت 98920000000 وارد نمود و گزینه تایید را انتخاب کند. ناگفته نماند هزینه هدیه مانند هزینه خرید راینواز بر عهده هدیه دهنده می باشد و هدیه گیرنده می تواند با مراجعه به قسمت پروفایل من، بخش هدایای دریافتی نسبت به فعال سازی راینواز هدیه خود اقدام نماید.

 

 

۱۴۰۲/۳/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت