مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت ایرانسل با پشتیبانی 24 ساعته

خرید فوری سیم کارت           

سیم کارت های ایرانسل دومین اپراتور محبوب بعد از سیم کارت همراه اول است. ایرانسل، پیشرو در توسعه ی اینترنت پرسرعت می باشد که طی این سال ها ثابت کرده است که در راستای ارزش آفرینی و خلق تجربه های متفاوت برای مشترکینی که خرید سیم کارت ایرانسل داشته اند، همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین و مفیدی ارائه دهد. برای تهیه این سیم کا رت ها نیازی به مراجعه حضوری در مراکز فروش سیم کارت نیست. اپراتور ایرانسل با پوشش دهی گسترده ای که دارد می تواند پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته داشته باشد درواقع این یکی مزیت های بسیار مهم این اپراتور به شمار می رود.

با گذر زمان و افزایش تعداد مشترکین اپراتور ایرانسل، این شرک نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیش از پیش احساس می شد. بنابراین پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی و پاسخگویی به مشترکین ایرانسل راه اندازی شد. سامانه  پشتیبانی ایرانسل در 24 ساعت برای تمامی مشکلات راه حل مناسبی را ارائه می کند.

اپلیکیشن ایرانسل من

در حال حاضر اپراتور ایرانسل یکی از محبوب ترین شرکت های خدمات ارتباطی در ایران به می باشد. این اپراتور برای مشترکین های سیم کارت دائمی و اعتباری خود امکان مدیریت حساب آسان خود را فراهم کرده است . به صورتی که مشترکین سیم کارت ایرانسل می تواند با دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من به راحتی به خدمات  این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کند و به راحتی حساب خود را مدیریت کند. با استفاده از اپلیکیشن‌ ایرانسل بسیاری از امکانات برای شما فراهم می شود. با استفاده از این اپلیکیشن امکان مدیریت حساب ایرانسلی ، خرید آنلاین بلیت کنسرت ، سینما و تئاتر ، داشتن کتابخانه مجازی ، دسترسی به جدیدترین آهنگ‌ ها ، موسیقی ‌ها و بازی ‌های هیجان‌ انگیز و مختلف در اختیار شما قرار می گیرد . از طریق پشتیبانی ایرانسل می توانید در صورت بروز مشکل کمک بگیرید .مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل از طریق این اپلیکیشن به راحتی می توانند طرح  مورد نیاز خود را خریداری کنند و همچنین از جزئیات قبض خود آگاه شوند و صورت حساب خود را پرداخت کنند .

طرح های تشویقی ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای جلب رضایت مشترکین خود برای آن ها طرح های تشویقی نیز ارائه کرده است . مشترکین با فعال سازی این طرح ها می توانند ، خدمات ایرانسل را با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنند . اپراتور ایرانسل با اپلیکیشن های زیادی نیز همکاری می کند و برنامه های کاربردی را در اختیار مشترکین خود ارائه کرده است .البته در صورت فعال ‌سازی هر یک از طرح‌ های تخفیفی ایرانسل اعم از پیشنهاد های تشویقی ، طرح‌ های تعرفه رنگی ، شارژ شگفت انگیز ، جزیره هوشمند ایرانسل و … تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت .

پشتیبانی ایرانسل

مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته با شماره گیری ۷۰۰ از سیم کارت ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با پشتیبانی ایرانسل در ارتباط باشند و مشکلات خود را مرتفع کنند.
 متقاضیان می توانند با خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل به خانواده بزرگ ایرانسل بپیوندند و از خدمات این اپراتور بهره ببرند. اپراتور در بین اپراتورهای تلفن همراه در کشور از سریع ترین شبکه برخودار است.

 

۱۴۰۲/۳/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت