مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت خارجی ممنوع؟

خرید سیم کارت 0912          

خرید سیم کارت های خارجی با توجه به سفرهای خارج از کشور یکی از نیازهای مسافران می باشد. بانزدیک شدن به ایام حج تمتع اولین سوالی که سالها ذهن حجاج را به خود مشغول کرده، این است که سیم‌کارت و خدمات اپراتورهای ایرانی به صرفه‌تر است یا خرید فوری سیم کارت خارجی اپراتورهای مستقر در کشور عربستان؟

خرید سیم کارت همراه اول همواره در صدر انتخاب کاربران در مراسم حج بوده است. اپراتور بزرگ همراه اول در مراسم حج، هر ساله با طرح های متنوع و جذابی که ارائه می دهد، بزرگترین اپراتور ایران و خاورمیانه، و دارای بیشترین مشترک ایرانی است، به شکل کلی بخش عمده حجاج نیز از مشترکان این اپراتور محسوب می‌شوند.

مروری بر بسته‌ها و نرخ‌های ویژه همراه اول برای ایام حج سال 1402 داشت.

"در سال جاری پیرو توافقی مهم و ابتکاری که همراه اول با اپراتورهای عربستانی انجام داده، امکان عرضه مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیمکارت های عربی برای مشترکان همراه اول (دائمی و اعتباری) فراهم شده است و مشترکان با هزینه بسیار اندک، حجم دیتای خوبی در دسترس خواهند داشت.» همچنین  قابل ذکر است که برای اولین بار سرویس 5G برای حجاج بیت الله حرام قابل بهره برداری شده و مشترکان می توانند از اینترنت با سرعت بسیار بالا استفاده کنند"
در میان بسته های حج، یک بسته اینترنت بین الملل تخفیفی 60 روزه بسیار مقرون به صرفه برای حجاج به چشم می خورد که علاوه بر امکان خرید آسان از درگاه های مختلف، حجاج می توانند بدون نگرانی از پایان مهلت زمانی اعتبار بسته، با خیال راحت از ایران و قبل از سفر خود، این بسته را تهیه کنند.

همچنین همراه اول برای مدیران کاروان و ستاد حج و حجاجی که نیاز به دیتا و مکالمه زیاد دارند، بسته ای با حجم نامحدود برای 90 روز با 150 دقیقه مکالمه و 150 عدد پیامک هدیه رومینگ جهت استفاده در عربستان، طراحی کرده است.

«بسته ویژه» 1.5 گیگابایتی اینترنت بین المللی 60 روزه حجاج (ویژه کشور عربستان) به قیمت «280 هزار تومان»، بسته «اینترنت بین المللی هفتگی 3 گیگابایتی حج» به همراه هدیه 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک به قیمت «440 هزار تومان» و بسته «اینترنت بین المللی حج نامحدود» 90 روزه به همراه هدیه 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک به قیمت «یک میلیون و 840 هزار تومان» مخصوص مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به عربستان دارند، در نظر گرفته شده است.
همچنین بسته «70 دقیقه مکالمه» هفتگی به همراه 70 پیامک هدیه نیز مخصوص آن دسته از مشترکانی در نظر گرفته شده است که نیاز بیشتر به مکالمه دارند و قیمت آن «340 هزار تومان» است. حجاج و خانواده یشان با خرید این بسته ها، می توانند سرویس رومینگ را برای زائران بیت الله حرام، فعال کنند.

براساس توافقات همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکان این اپراتور در حج تمتع 1402 می توانند از مزیت کاهش نرخ تعرفه آزاد استفاده کنند. بنابراین تعرفه استفاده آزاد از سرویس رومینگ با ارایه تخفیف نسبت به قیمت سابق، به شرح هر دقیقه مکالمه با ایران یا خطوط عربستان 9000 تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان، هر عدد پیامک به خطوط ایران 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت 2000 تومان است.

همچنین جهت رفاه خانواده ها برای مکالمه با حجاج خود در عربستان نرخ مکالمه بین الملل با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به 9000 هزار تومان در دقیقه کاهش یافت.

در کنار این بسته‌های متنوع که جزییات و پرسش‌های متعدد پیرامون نحوه خرید و فعال‌سازی آن از طریق مراجعه به بخش ویژه حج سایت همراه اول واقع در آدرس mci.ir/haj تشریح شده است، توجه به این نکته مهم باید تکرار شود که از طریق سیم‌کارت‌های ایرانی مشکلی برای دسترسی به خدمات و اپلیکیشن‌های مالی و بانکی در داخل کشور نیز وجود ندارد. قابلیتی که در سیم‌کارت‌های خارجی در دسترس نیست.

 

 

 

۱۴۰۲/۳/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت