مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

با سیم کارت های ایرانسل عید تا عید جایزه بگیر

 سیم کارت همراه اول 

خرید سیم کارت های ایرانسل بعد از همراه اول، در بازار فروش سیم کارت ، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت سیم کارت های ایرانسل در مقایسه با همراه اول از رنج پایین تری برخوردار است. این اپراتور همواره در رقابت سیم کارت همراه اول، طرح و بسته های شگفت انگیزی را برای مشترکان سیم کارت های خود ارائه کرده است. این اپراتور در با آغاز سال نو و مصادف شدن عید نوروز و ماه رمضان از طرح عید تا عید خود رونمایی کرد.

این اپراتور اطرح خود را در قالب بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است. این بسته تخفیفی در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر برای مشترکان این اپراتور در دسترس می باشد.

اپراتور بزرگ ایرانسل با هدف تسهیل دسترسی به محتواهای سرگرم‌کننده در ایام نوروز و ایام رمضان، برای تمام کاربران دائمی و اعتباری خود بسته اینترنت تخفیفی تا سقف ۱۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

متقاضیان می توانند از این بسته‌ها در فاصله ۲۹ اسفندماه تا ۳ اردیبهشت‌ماه 1402، در قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* در دسترس کاربران قرار دارد و تا سقف ۱۰ گیگابایت برای مصرف در تلویزیون اینترنتی لنز، بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو، قابل خریداری است استفاده کنند.

این بسته اینترنت تخفیفی که براساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می‌شود، تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی اعتبار دارد و کاربران ایرانسلی می‌توانند با استفاده از آن، تمام محتواهای موجود در لنز، محتواهای بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو را با اینترنت تمام‌بها مشاهده کنند.

برای استفاده از این بسته نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌ لنز و فیلیمو نیست و برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی کاربرد دارد که برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو اشتراکی تهیه نکرده‌اند و یا مایل به تماشای فیلم و سریال از روبیکا هستند.

 

۱۴۰۲/۱/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت