مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های ایرانسل با ارسال رایگان

 خرید سیم کارت

مشترکان سیم کارت های ایرانسل بعد از تهیه سیم کارت از این اپراتور، سیمکارت خود را از به صورت رایگان از مراکز فروش سیم کارت به آدرس پستی خود دریافت می کنند. گفتنی است قیمت سیم کارت های ایرانس در زمان قیمت گذاری سیم کارت نسبت به سیم کارت همراه اول پایین تر می باشد.

در راستای این خبر اپراتور ایرانسل با هدف تسهیل در ارائه خدمات از طریق کانال‌های دیجیتال، طرح ویژه‌ای را برای فروش آنلاین سیم‌کارت‌های خود، آغاز کرده است.

این طرح ویژه برای فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل، سیم‌کارت‌هایی که از طریق فروشگاه آنلاین خریداری شده باشند، می باشد که بدون دریافت هزینه ارسال و رایگان، برای مشترکان ایرانسل فرستاده می‌شوند. پیش از این، سیم‌کارت‌هایی که از فروشگاه آنلاین ایرانسل خریداری می‌شد، با دریافت 295هزار ریال هزینه ارسال، به دست مشترکان ایرانسل می‌رسید که طی مدت زمان اجرای این طرح، ارسال سیم‌کارت، رایگان خواهد بود.

متقاضیان خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل از بخش خرید سیم‌کارت، سیم‌کارت مورد نظر خود را، به همراه بسته اولیه مربوطه، انتخاب و خریداری کنند.

در حال حاضر، امکان خرید سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی، سیم‌کارت دائمی با پیش‌شماره ۰۹۰۰ ، سیم‌‎کارت حرفه‌ای، سیم‌کارت دانش‌آموزی کوشا و سیم‌کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) از فروشگاه آنلاین ایرانسل، فراهم است.

توجه داشته باشید که سیم‌کارت‌های خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل، از طریق شرکت پست، به نشانی خریداران ارسال می‌شود.

خرید بسته‌های اینترنت ثابت و همراه، مودم اینترنت ثابت و همراه، گوشی تلفن‌همراه و نیز تجهیزات خانه هوشمند، شرکت در حراج شماره‌های رند ایرانسل، پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی و نیز خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری، از جمله دیگر امکاناتی است که در فروشگاه آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و دارنده رکورد سرعت اینترنت در ایران، در دسترس قرار گرفته است.

اواخر مهرماه امسال، ایرانسل به پانزده سالگی خود رسید و به همین مناسبت آخرین آمارها را از فعالیت‌های خود اعلام کرد. این شرکت خبر از تولید و عرضه محصولات جدیدی مانند دستیار صوتی بومی و پلتفرم رصد شبکه‌های اجتماعی داد و تاکید کرد که مانند همیشه سعی دارد روی لبه تکنولوژی حرکت کند و فناوری بومی را در کشور توسعه ببخشد.

 

 

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت