مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

توضیحات ضرغامی در مورد فروش سیم کارت های خاص

 فروش سیم کارت 

در پی انتشار خبر تولید سیم کارت های خاص و بدون فیلتر برای گردشگران، تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و مردم به این خبر واکنش های تندی نشان دادند.

در همین راستا و در پی اعتراضات به وجود آمده به وزیر ارتباطات، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت : در ماجرای خرید سیم کارت‌ های خاص توسط گردشگران، مقصر من بودم نه زارع‌پور. وی در ادامه گفت:

نمی‌توانیم به گردشگران خارجی بگوییم از اپلیکیشن های ایرانی مانند ایتا و بله استفاده کنید!

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای گردشگران خارجی که به کشور می آیند اینترنت و سکوهای خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آنها لازم است.

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی اظهارکرد: در این ماجرا مقصر وزیر ارتباطات نیست؛ مقصر این قضیه من هستم. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد شود باید از من انتقاد شود ، چون این موضوع پیشنهاد ما بود.

او ادامه داد: با توجه به درآمد کشور از صنعت گردشگری و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید گفت: گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند. بعضی دوستان تحلیل می کنند که چرا گردشگر خارجی به ایران نمی آید که دلایلی دارد. یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوهای بین المللی و خارجی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند و با این کار به صنعت گردشگری خدشه وارد می شود. ما نمی‌توانیم به گردشگران خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کن؛ گردشگران می خواهند از تهران با پاریس در ارتباط باشند.

همچنین در ادامه وی افزود : یکی از مهمترین نیازهای گردشگران خارجی که به کشور می آیند اینترنت و سکوهای خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آنها لازم است.

 

 

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت