مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش غیرقانونی سیم کارت های فعال

خرید سیم کارت 

معضل سیم کارت های بی هویت و بدون مالک سال هاست که به یک مشکل بزرگ در بازار فروش سیم کارت تبدیل شده است و بیشتر کلاهبرداری ها از طریق این سیمکارت ها صورت می گیرد. با توجه به قیمت سیم کارت های رندخط رند  ) در بازار این کلاهبرداری ها افزایش یافته است.

در بهمن ماه سال 93 بر اساس قانونی ، سیم کارت ها باید طبق کد ملی ثبت و نام گذاری می شد. ثبت کد ملی برای تمامی سیم کارت های بی هویت به عنوان یکی از وظایف اصلی در دستور سازمان تنظیم مقرررات و ارتباطات رادیویی شناخته شد. بر اساس آن اپراتور ها موظف شدند که بر اساس یک دستور العمل، سیم کارت های بی هویت، دارای هویت جعلی و یا بدون کد ملی را تعیین تکلیف کنند.

تعداد سیم کارت های مشکل دار ایرانسل بر اساس آخرین آمارا ، 900 هزار سیم کارت بوده اند و همچنین 65 هزار سیم کارت همراه اول نیز جزو سیم کارت های بی هویت به شمار می روند.

مهلت قانونی فرصت تعیین تکلیف سیم کارت های بی هویت که به پایان رسید، تمامی سیم کارت هایی که مشکلات هویتی یا جعلی داشتند از شبکه خارج شده و از چرخه سرویس دهی افتادند؛ در سال جاری بر اساس گذارش رگلاتوری دیگر هیچ سیم کارت بدون هویتی در شبکه مخابرات کشور وجود ندارد و هر دو اپراتور اول و دوم تمامی سیم کارت های مشکل دار را تعیین تکلیف کرده اند.

با این وجود بر اساس مشاهدات میدانی، مشخص شده است که طرح ضربتی سازمان تنظیم مقرررات و ارتباطات رادیویی تاثیر چندانی بر بهبود روند تعیین هویت سیم کارت های مشکل دار نداشته است و عملا سیم کارت های بی هویت همچنان در بازار خرید و فروش معامله می شوند.

چنین سیم کارت هایی که به عنوان سیم کارت های فعال به فروش می رسند، در شبکه فعال هستند و اساسا نیازی به ثبت اطلاعات هویتی خریدار جدید نداشته و با هویت های نا مشخصی پیش از این فعال شده اند.

این سیم کارت ها البته چیزی شبیه سیم کارت های یک بار مصرف هستند که با قیمت نازلی به دست مشتری می رسند که فرد خریدار با علم به مشکلات هویتی، آن را پس از مدتی دور می اندازد و دیگر استفاده نمی کند.

سیم کارت هایی که فعال هستند با حتی 5 تا 10 هزار تومان نیز در دسترس قرار دارند و می توان آن ها را به راحتی تهیه کرد که برای سو استفاده گران یک گزینه بسیار مناسب به شمار می رود.

 

 

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت