مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های اعتباری همراه اول را چگونه شارژ کنیم

 سیم کارت 

 خرید سیم کارت های اعتباری همراه اول نیز مانند سیم کارت رند دائمی در بین کاربران تلفن همراه از محبوبیت بالایی برخوردار است و مشترکانی که توانایی تهیه سیمکارت های دائمی را ندارند با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت های همراه اول و با توجه به قیمت سیم کارت  اقدام به تهیه سیم کارت های اعتباری می کنند. تنها مشکلی که کاربران سیم کارت های اعتباری با آن روبرو می شوند اتمام شارژ در حال مکالمه می باشد. در این مقاله قصد داریم روش های شارژ سیم کارت  همراه اول اعتباری را به شما معرفی کنیم.

شارژ مستقیم همراه اول از طریق روش‌هایی مانند موارد زیر صورت می­گیرد.

  • استفاده از کدهای دستوری
  • برقراری تماس با سامانه۹۹۹۰
  • مراجعه به سایت‌های خرید شارژ
  • استفاده از اپلیکیشن‌های خرید شارژ
  • خرید از برنامه همراه من یا وب اپلیکیشن آن

استفاده از هر کدام از این راه ها به آسانی امکان پذیر است و مشترکان سیم کارت های اعتباری همراه اول با انتخاب هرکدام از این روش ها می توانند به راحتی اقدام به تهیه شارژ مورد نظر خود کنند. همچنی سایت‌های زیادی پنلی برای خرید شارژ همراه اول در اختیار مشترکین همراه اول قرار می­دهند که مشترکان می توانند سایت های معتبر را برای خرید شارژ آنلاین شناسایی کرده و اقدام به خرید شارژ همراه اول کنند.

در آخر متذکر می شویم که راه دیگری برای تهیه شارژ اضطراری وجود دارد.اگر شما نیز مالک سیم کارت های اعتباری همراه اول هستید، حتما تا به حال برایتان پیش آمده که در موقعیتی که نیاز دارید تا یک تماس برقرار کنید، اعتبار سیم کارت شما به پایان رسیده و خرید شارژ در آن موقع برایتان مقدور نیست. 

دقیقاً در این موقعیت است که سرویس شارژ اضطراری همراه اول به کارتان می‌آید. با استفاده از سرویس شارژ اضطراری از طریق رمز شارژ همراه اول #10* اقدام به تهیه شارژ فوری کنید.

۱۴۰۱/۱۱/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت